Busungarnas fotoblogg

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2012

Oj, hoppas ingen hörde :S

Av Emmy och Lina - 6 augusti 2012 21:03

Hejhej bloggen!

Nej, rubriken på inlägget handlade inte om att jag fes, jag gjorde en annan sak.

Jag var lite hungrig, så jag tog ett äpple. När jag var på väg till diskhon för att skölja av det så kastade jag upp det några gånger i luften, och sista gången kastade jag upp den i taket så att det dunsade lite och mina syskon höll på att lägga sig   


Menmen har nu kommit hem från pappa, var där en kort sväng för jag skulle egentligen hämta ut paketet från Stockholm åt honom med hans jacka och min cd i men det var stängt så jag fick åka hem till honom igen... Lite synd eftersom  att jag såg fram emot att få den cd:n. Det var ju den signerade Young Love!!!

 

Men pappa sa att han kommer förbi imon med den   


Mamma sa innan såhär (blev lite orolig):

Mamma: Jag ska säga nåt nu, men du får inte fråga nåt om det för jag kommer inte svara på några frågor om det

Jag: Ehm okej....

Mamma: Du får inte boka in nåt på lördag.

Jag (lättad): Okej.

Mamma: Och en till grej.

Jag: Vad?

Mamma: Blev du inte nyfiken nu?

Jag: Jo!!!!

Haha snacka om hemlighetsfull morsa, men jag tror jag vet vad det är, varje sommar fixar mamma och Herik (min låtsaspappa) ihop en ''Hemlig Resa'' där jag får ett brev på morgonen med en text på som berättar lite om vart vi ska, men som inte avslöjar det, sen så får jag lista ut det. Ganska skoj faktiskt men det är inte alltid lätt... Men oftast kommer jag på vart vi ska. Som förra gången så kom jag på direkt att det var Ölands Djurpark (Det var inget förra året).

Men nu måste jag gå, bloggar mer imon.

Pözz pözz Emmy ;*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmy och Lina - 26 maj 2013 22:20

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 4557961934

Av Emmy och Lina - 2 maj 2013 20:12


Hej Vi har dåliga och bra nyheter, vilka vill ni höra först? Vi börja väll med de dåliga då Vi ska sluta blogga här, busfoto.bloggplatsen.se ska ska läggas ner! Bra nyheter; Vi återupplivar bloggen nattstad.se/busfoto Ni får såååå gärna föl...

Av Emmy och Lina - 29 april 2013 18:34


Hej! Idétorka till rubrik igen som ni kanske ser...   Igår så var jag och pappa hos pappas och mina kompisar (komplicerat) och grillade, mysigt var det!   Idag så var jag ju i skolan (fett segt) och det var väll lite som vanligt... Vi gick ...

Av Emmy och Lina - 27 april 2013 23:47

Hej Jag var ju somsagt och spontanshoppade lite med mamma idag. Detta är vad jag köpte: Skor: Skopunkten Bh:ar och topp: H&M...

Av Emmy och Lina - 27 april 2013 18:22

Tjena! Just nu sitter jag på BKoch väntar på att mamma ska komma med maten. Det har varit fullt ös idag. Vaknade runt 10 och gick upp O åt frukost. Sen kl 12 så skulle min lillasyster ha barnkalas och då hjälpte jag till på det. Så gulligt med små...

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards