Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg under februari 2013

Av Emmy och Lina - 24 februari 2013 19:30

Hej

Riktigt dålig uppdatering, men ändå

 

Har varit sjuk hela lovet så jag har inte gjort nåt... Så det betyder inget att berätta...

 

Förutom det att jag har blivit helt besatt av en video + låt på youtube. Den kom ut för två år sedan tror jag men ändå...

Här är den:


Okej men det var allt, ska duscha nu och sen fixa inför skolan imon

Puss puss Emmy

Btw, AWHMAJGAWWWHHHDDDDDDDDDD:

 

Av Emmy och Lina - 14 februari 2013 20:23

Och det säger jag som är helt foreveralone liksom, men det gör ju inget! Man väntar ju på den rätta ;)

 

Idag har absolut ingenting hänt, förutom att jag gjorde lite bakelser och att jag just nu sitter med blonderings medel i håret. Haha

Nu ska ni få lite bilder på min katt Louis och på bakelsen!

           

Kik: lina.hakansson

Instagram: linahakansson99

Ask: http://ask.fm/LinaHakansson

 

// Lina

 

Av Emmy och Lina - 5 februari 2013 20:14

Hej allihopa! Förlåt för att jag inte har uppdaterat på jätte många veckor men har mått piss... Men Januari/Februari är ju "sjuk-månaden" haha!

Men idag har jag haft det fett gött, Nutellacookies med bästisarna   

 

Här får ni en ny bild på min lillaLouis :3 

   

// Linaa

Av Emmy och Lina - 5 februari 2013 18:02

Hej alla gosiga människor!

Idag är det ingen vanlig idag för idag är det världens bästa pojkväns födelsedag!   

Han blev nog inte så glad när jag la upp bilder på honom som han verkligen inte ville, men jag tycker inte de var alls farliga, även om jag alltid annars tycker att han är jättsöt   

 

Menmen, vi ska fira lite imon och då ska vi kolla på Big Bang Theory och så ska han få sin present     

 

Idag så var det min favoritdag i skolan, eller ja jag gillar bara tre lektioner egentligen på tisdagar: Musik, slöjd och svenska

På musiken spelade vi en låt och på slöjden färgade vi med batik (Spyvarning av lukten!   )

och på svenskan arbetar vi med myter och sagor, fett segt men ändå

 

Sen efter skolan så stack jag, Lina och Ida hem till mig och bakade nutella-cookies och damp-dansade till GOSA

Gillar inte den låten egentligen men Ida fick mig att börja gilla den så vi typ dampade loss   

 

Aja ska kolla lite på TV nu elr på BBT, men bjuder på några bilder:

       

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards