Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Emmy och Lina - 9 augusti 2012 16:11

Hej igen bloggen!

Ni får inte glömma bort frågestunden!

Den hittar ni här!

Pözz pözz Emmy ;*

Av Emmy och Lina - 9 augusti 2012 14:58

Hej bloggen!

Jag behöver hjälp, jag kan inte välja vilken väska jag ska köpa!

Hjälp mig!!!!!

Här är väskorna ni kan välja mellan!

     

Hjääääälp mig!!!


Pözz pözz Emmy ;*

P.S Glöm inte att ställa en fråga till frågestunden!

Av Emmy och Lina - 9 augusti 2012 14:38

Hej igen bloggen!

Nu har jag ätit, det blev Billys Pan pizza Hawaii!   Den är väll god men inte så god som Original är!

När jag åt så kollade jag på ett gammalt Simpsonsavsnitt (som jag såg igårkväll oxå) där Lisa blir Buddhist, ganska wierdo avsnitt!


Asså jag är ju riktigt intressant   Det var det enda som jag hade och skriva som hade hänt sen det förra inlägget. Ganska lol!


11 Dagar kvar, sen börjar pressen igen! Och inte nog med det, nu får vi ju betyg oxå! A-F elr nåt sånt och det systemet är ju skitkrångligt, hade varit lite enklare om vi hade haft MVG, VG, G, IG och sånt!

Då hade man ju förstått liksom Mycket Väl Godkänt och då känner man sig mer nöjd   

Men nä, om man har A i alla delämnen inom matte förutom ett som man bara har E i då så får man ett E i matte, SKITSVÅRT!   

Men jag ska göra allt jag kan för att få så högt betyg som möjligt för då så kan man ju få ett jobb som man typ inte gör nåt på men ändå får en MASSA pengar!

Men nu ska man gå lite på vårt motionsband i hög hastighet så att semestergodiset försvinner!   


Ja juste, för ett långt tag sen, när jag berättade för er att jag skulle börja på karaten som började den 20 Augusti, samma dag som skolan, och det var jag ju lite ledsen över för att då skulle man vara lite trött efter skolan och sen ska man på Karate!

Men för nån dag sen så sa mamma att den började den 4 september ist, YEAY!


Pözz pözz Emmy ;*

P.S Glöm inte ställa en fråga till frågestunden!

Av Emmy och Lina - 9 augusti 2012 14:16

Hejhej bloggen!

Jag har suttit och kollat på lite Pewdiepie! Fastän det att jag inte har han som nån direkt ''favorit'' men det är ändå kul att kolla på hnm!

Mitt favoritavsnitt med hnm är Darkroom!

Skitkul faktiskt!

Men nu måste jag äta lite lunch, kl är ju 20 över 2

I WILL BE BACK!

Pözz pözz Emmy ;*

P.S Glöm inte att ställa en fråga till frågestunden!

Av Emmy och Lina - 9 augusti 2012 10:54

Hej bloggen!

Har ni tänkt på vilket konstigt ord 'blogg' egentligen är, asså 'blogg', säger man det för många ggr så fattar man ju tillslut inte längre vad det betyder! Hände en sån sak för mig för nåt år sen med ordet 'kök'   


Menmen boken jag läser nu (Cirkeln) är sjukt spännande, och igår innan jag somnade läste jag lite i den och det ångrar jag.

Jag läste liksom en ganska läskig del i boken + det att jag hade sett nåt på fb tidigare igår som fortfarande var kvar i mitt huvud och allt det kändes som om det skulle typ uppenbara sig i rummet! Usch ska ju inte kolla på sånt om man inte kan sova!   


Haha läste i KP oxå innan jag skulle läsa i boken, bara för att se liksom hur nmret såg ut och i Kropp&Knoppp så var det en som hade skickat in att han hade sett Saw och hade blivit rädd för dockan.

Och inte för att vara elak men till det säger jag HA! Om du nu är så rädd för den dockan så ger jag dig bara ett tips, SKAFFA INTE FACEBOOK! Nästan varje sida har lägger upp bilder på hnm med typ ''Let's play a game, can't, have only one controller''Bara ett litet tips!

Menmen, gör som du vill! Fast jag är ju nästan likadan, hatar ju såna ''pop-up'' videor   


Oj va långt detta inlägget blev   Menmen, kan bjuda på en bild av en awesome sminkning av Saw-dockan (google):

 

Pözz pözz Emmy ;*

P.S Glöm inte att ställa en fråga till frågestunden!

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards