Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Emmy och Lina - 2 augusti 2012 21:16

Hejhej bloggen!
Jag får inga kommentarer, trots det att vi har läsare :(
Skriv, skriv, skriiiiiiiv, spamma oss med kommentarer (vettiga då) för det älskar vi :)
Menmen imon ska jag och Lina på Karl- Oskar! För de som inte vet så är det typ en "högtid" här i min hemstad där man går på stan på dagen sen kollar man på Rix FM Festivalen på kvällen :) Skitkul!!!
Menmen nu ska jag gå ner tilloch vara lite.social
Pözz pözz Emmy ;*

Av Emmy och Lina - 2 augusti 2012 18:21

Hej alla!
Härligt väder här, eller inte! Ni kanske tycker att detta är konstigt, men det är soligt och varmt och jag gillar det inte!!!
Jag är mer en regnmänniska. Det är mysigt att sitta inne och dricka te o sitta vid datorn, men det är ju bara mina små tankar :)
Fast dwt är ju inte kul med regn hela tiden! Jag och Lina ska ju på Karl-Oskar imon och då vill vi ju att det slka vara fint väder ;)
Menmen nu är man ju här iaf, ska nu gå ut på brygan och doppa benen i vattnet :)
Pözz pzz Emmy ;*

Av Emmy och Lina - 2 augusti 2012 15:42

Hej allihopa!!!

Här kommer svaren på frågestunden, fick tyvärr bara 2 frågor   


!.!

- Hur kom ni på namnet till bloggen?

Svar: Jag kollade ner på mina strumpor och tänkte ''ROSA!!!'' Men sen bytte vi ut s:et emot ett z

!.!

- Vet du ven jag är >.> <.<?

Nää, men jag kan väll gissa att det är Ida???


Snart kommer det en ny frågestund, håll utkik!

Pözz pözz Emmy ;*

Av Emmy och Lina - 2 augusti 2012 15:00

Hej alla!

Glömde ju, jag har ju en bild på farmor, John och Edward   

Menmen, vet inte om farmor vill va med på min blogg, men det får hon ändå va, det gör inget hoppas jag!


Bilden då:

 

Det måste ha varit riktigt mkt folk där, men vad gör det om man får träffa dem? I handen så håller farmor skivan som hon imon ska skicka till mig, men hon kmr ju ner sen i höst och tar då med mitt shampoo, balsam och duschkräm som jag glömde när jag var därupppe   

Glöm inte att ställa frågor (huuuuur många ni vill) till frågestunden, det gör ni här.


Nu ska jag spela lite till Paradise Life   

Pözz pözz Emmy ;*

Av Emmy och Lina - 2 augusti 2012 12:46

Hej bloggen!

För det första vill jag bara säga att det är kul att göra nån glad, iaf en som uppskattar livets ljusa punkter, t.ex som Nathalie som jag skrev om, hon blev jätteglad, och det är ju kul   


Och för det andra, svaren på frågestunden kmr idag, men inte nu så ni har fortfarande tid på er att fråga, och det gör ni här.


Och nu kan ni ju gissa vad jag ska göra   Spela Paradise Life     

Så glöm inte att fråga!!!!!!!!!

Pözz pözz Emmy ;*

P.S Farmor ringde nyss, gissa vem som får en signerad skiva av Jedward??? JAAAAG!!!!!   

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards