Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg under december 2012

Av Emmy och Lina - 31 december 2012 23:45

GOTT NYTT ÅR!

Hoppas 2012 har varit bra och 2013 kommer vara ännu bättre!

Tack för ett fantastiskt år   

 

 

Av Emmy och Lina - 31 december 2012 18:42

Ja gått nytt år alla!   

Fett skönt att 2012 är över, hoppas man slipper "världen går under" saker på några år! Men en sak som är tråkigt det är att jullovet snart är slut. Men det får man väll leva med ;)

Det kommer ett inlägg imån eller idag på lite foton ifrån idag!

Instagram: linahakansson99

Kik: lina.hakansson


Jag just nu:

 


Av Emmy och Lina - 31 december 2012 17:10

Hejhej!

Här är min nyårsoutfit, hoppas ni gillar den!

         

 

 

Haha sry för den dåliga bildkvaliteten, fett dåligt ljus   

 

Hoppas ni oxå har på er nått fint och kmr ha det kul ikväll!

Puss puss Emmy

Av Emmy och Lina - 31 december 2012 16:00

Hej igen!

Satt och kollade igenom lite bilder på facebook och kom och tänka på en sak som jag har tänkt på länge men inte brytt mig om på senaste tiden.

Det är det här med mobilerna i profilbilderna, visst man kanske vill visa vilken mobil man har eller så bara blir det lättare att ta bilder så men när man har den upptryckt i ansiktet så man inte ser nåt av personen är det väll ingen mening att lägga ut bilden?

Och om man ändå gör det så är det alltid nån somm skriver ''söt'' eller ''snygg''. Du ser ju förfan inte personen!

Ganska patetiskt om man frågar mig...

 

Det börjar såhär:

 

Och kommer säkert sluta såhär:

 

Eller är det bara vad jag tror? Tur iaf att många har slutat att göra duckface, det var nog det fulaste någonsin!

 

Nu ska jag göra mig redo för ikväll

Puss puss Emmy

 


Av Emmy och Lina - 31 december 2012 14:56

Tjenare!

Var och handlade lite nu, vi skulle ju lämna tbx en tröja men halvvägs dit så kom vi på att vi inte hade med oss kvittot   Men mamma köpte svart kaviar (  ) och godis (        ).

 

Nu ska jag sitta lite till vid datorn och sen  lagom tills de andra kommer så ska jag byta om, duschade i morse så ja hihi!

 

Btw såg en fett rolig video igår med Nicki Minaj, även om hon kanske inte är så bra enligt alla så är hon rolig, speciellt tillsammans med Alan Carr!

Här är videon värd att kolla igenom hela:


Puss puss Emmy

Av Emmy och Lina - 31 december 2012 11:34

Godmorgon!

Jag har nyss ätit lite frukost, nån macka med lite Oboy, mkt gott   

 

Idag är det ju nyårsafton så ikväll kommer min mormor, morbror och hans flickvän och då så ska vi äta en massa och spela Just Dance 4 på vårt Wii som vi i familjen fick i julklapp   

 

Har redan testat Wii:et och med de spel som vi fick, jag fick Just Dance 4, min lillasyster fick Super Mario och min lillebror fick ett spel med Bärgan från Bilar filmerna

 

Det kommer mer bilder ikväll och något mer blogginlägg, och om jag känner mig stressad så gör jag ett tidsinställt som kommer upp ikväll oxå   

 

Igår var en bra dag, eftersom att jag bloggade mer än vad jag brukar så fick vi mååånga träffar på bloggen, det är ju bra   

 

Just nu så sitter jag och lyssnar på musik   och kollar runt lite på datorn, tur att vi fick behålla skoldatorn under jullovet för jag har ingen lust att sitta vid vår ''stationära'' dator, även om det är fett ljud i högtalarna, och jag vill inte heller sitta vid vår mini-laptop för den är så fkng seeeg!


Snart ska jag duscha lite och sen så får vi väll se vad jag gör, ska nog åka en sväng upp till Grand med mamma för att byta en tröja som jag fick i julklapp men som var för liten

Puss puss Emmy

Av Emmy och Lina - 30 december 2012 19:02

Gud vad tiden går fort!

Det känns som om att vi nyss började i skolan efter sommarlovet ju!

Menmen, nu är det ju som det är och det får man leva med hahah   

 

Jag hade två alternativ av vad jag skulle ha på mig imon, men till sist blev det det sista, en klänning som inte är så ''speciell'' egentligen, men kan använda den lite när man vill. Hade den faktisk på skolavslutningen hihi   

 

Detta är klänningen som jag inte skulle ha, eller egentligen borde jag inte ha haft den som ett alternativ för den är så ful haha, jag skulle barase om den fortfarande passade. Shit asså undrar hur jag kunde tycka att den var snygg   :

 

Usch fyfan! Svart med chockrosa tyll längst ner. Färgen på tyllen diggar jag men själva designen och allt, usch!

Men det är ju min åsikt haha   

 

Här är den andra som jag ska ha. Det är den som jag oxå hade på skolavslutningen! Tycker den är otroligt söt och enkel, köpte den på New Yorker i våras:

 

 

Har inga nyårslöften direkt, mer än att jag inte ska kolla på filmen 2012 innan 2013 börjar, har klarat mig ganska bra hittills och jag tror att jag kommer lyckas helt och hållet med det.

 

En sak som de flesta inte vet, men som vi fick lära oss på SO:n är att ett år är 365 dagar (om det inte är skottår då är det ju 366) och det har även 6 timmar mer. SÅ egentligen börjar inte 2013 förräns kl 6 på morgonen! Och eftersom att det läggs på 6 timmar varje år så måste det ju sluta med en hel dag, eller hur? Så det är därför det är skottår. För då har 6 timmar från 4 år lagts ihop till en hel dag och den dagen inträffar den 29 februari. Visste ni det? Om inte så vet ni ju nu 

 

Puss puss Emmy

Av Emmy och Lina - 30 december 2012 18:30

Tjenare igen!

Här är lite söta och roliga bilder som jag har hittat på   

 

            

Haha ja, det var dem   

Det kommer komma såååååå många fler!

 

Här är lite andra bilder från mig:

 

Haha min och Linas konversation är mkt fin   

Och för alla er Directioners, en otroligt söt bild på Zayn Malik:

 


Kika mig @ mysen

 

 

Puss puss Emmy


Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards