Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg den 15 december 2012

Av Emmy och Lina - 15 december 2012 19:04

Hola bitches, I'm back on track!

Idag var jag på grand med Lina, vi skulle träffa en kompis till mig men han var sjuk så vi shoppade ist. Efter det så åkte jag hem och åt lite och nu sitter jag vid datorn. Ska snart kolla på film och tjocka mig med godis o läsk, nån som har nått filmtips?

 

Har tråk just nu, nån som vill snacka skype med mig? Skriv i en kommentar om ni vill...

 

Nehe, ska ta och börja rensa upp lite på mitt rum, ska ändra om det helt eftersom att jag tycker att det ser ganska barnsligt ut... Svart, vitt och chockrosa kmr jag köra på from now and on! Elr kanske bara svart och chockrosa... vi får väll se...   

 

Men ska gå nu byeeee   

 

P.S Följ mig på insta! emmydufvenberg

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards