Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg under november 2012

Av Emmy och Lina - 28 november 2012 17:45

Tjabba tjena hallå!

Har precis ätit lite och ska snart hem till mamma, hon har äntligen skaffat router! Hade innan ett modem och det var det mest FHWENIODAGVNWEIODSHNBGWDVIOSNBGKVWEISDONBK sämsta någonsin! F*cking hatar modem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är typ som ett USB-minne som man stoppar in i datorn och sen måste man kommpla till det oxå på Tele(s)nor för att sedan kunna använda det. Men nu har de skaffat router (1234567890 år senare än alla andra) så det ska bli skönt!

 

Har nu en fråga, tycker ni att jag ska göra nån form av julkalender? Om ni har några förslag om vad jag ska hitta på i min kalender så säg till, lämna en kommentar om ni har några idéer!

 

Men nu ska jag synka mobilen med iTunes för att säkerhetskopiera allt

Puss puss Emmy

Av Emmy och Lina - 28 november 2012 16:53

Hej på er!

Glöm inte bort att vi har frågestund här på bloggen! Fråga vad ni vill!

 

Frågestunden hittar ni HÄR

 

Puss puss Emmy

Av Emmy och Lina - 28 november 2012 16:45

Tjenare Tjenare!

Här kommer lite låt-tips!

Klicka på Låtarna för att komma till låten på YouTube

Ni har säkert hört låtarna innan men de är bra och om ni inte har gjort det så lyssna på dem!


Puss puss Emmy

Av Emmy och Lina - 27 november 2012 20:21

Tjena tjena!

Har precis kollat färdigt på ett avsnitt av den bästa serien nånsin!!!

Nämligen:

 

Guuud vad jag älskar denna serie och den rekommenderas starkt!

Den handlar om Tessa, en tjej som lever livet i The Big Apple - New York. Men när hennes pappa hittar kondomer (som egentligen tillhör hennes kompis) i Tessas byrå så bestämmer han sig för att de ska flytta till den lilla förorten Chatswin (stav). Detta är det bästa enligt honom men här är det värre än i NY, här finns det knappast inte en enda tjej som har opererat näsan, har bröstimplantat och lever endast på att dricka Red Bull - den sockerfria varianten. Här lever då Tessa med sin pappa (hennes mamma stack när hon var jätteliten) och försöker överleva tiden fram tills det att hon blir så gammal att hon får flytta hemifrån och tillbaka till New York.

 

Jag hade tänkt att göra en julkalender här på bloggen, vad tycks om det?

Vi får väll se...

Nu ska jag kolla runt lite på fäjsbuck

Puss puss Emmy

P.S Glöm inte att ställa en fråga till Frågestunden

Av Emmy och Lina - 27 november 2012 18:00

Hejsan

Jag har väntat i vad som känns som ett år fast det kanske bara är några veckor! Men det är ändå för länge för nåt sånt litet!

Jag har beställt ett nytt skal till min mobil. Samtidigt som jag beställde mitt skal så beställde pappa ett nytt till sin mobil Han fick sitt för lääänge sen men jag har inte fått mitt än! Jag blir gaaaaaaalen på sega leveranser!   

Menmen, såhär ser skalet ut som jag har beställt:

  Visst är det fint!?

Vet inte vad jag ska skriva om mer nu så byeeeee!

Puss puss Emmy

P.S Glöm inte att ställa en fråga till Frågestunden

Av Emmy och Lina - 27 november 2012 17:00

Tjenare!

Sry för den dåliga uppdtareingen men jag har varit lite lat och har inte orkat, men det var bara en liten paus så nu är jag tbx!

 

Har pluggat lite till kemiprovet imon, kan redan det mesta men det är ju alltid bra att repetera lite haha   

När jag kom henm från skolan så åt jag chokladmunk (5:- på Ica utanför TC!!!), värt en belöning för mitt flitiga arbete i skolan, elr nåt haha!

Sen ska jag och pappa äta lite middag och efter det så ska vi ha lite before christmas och dricka lite glögg och julmust och äta pepparkakor, woosh jag har varit riktigt flitig!

 

Menmen, nu ska jag plugga lite till inför imon

Bjuder på en snabb bild innan bara:

 

Puss puss Emmy

P.S Glöm inte att ställa en fråga till Frågestunden

Av Emmy och Lina - 25 november 2012 13:56

        

Det var fan bääst!!!

Hade jävligt kul, om man gämför med furu var detta 1000 gånger bättre. 

Efekten var verkligen skit bra, White night.   

 

Jag fick ju vara med dem bästaste oxå. Blandannat sötaste Emmy och Liv. 

 

Om någon timme blir det julskyltning, och har precis satt upp lite julgardiner hos mamma. Hon har även fått sina efterlängtade presenter. Mascara,ljusstake och en soppbok!

 

SEE YA!

// Lina

P.S Frågestunden är nästa helg istället. STÄLL FRÅGOR NU DÅ!

Av Emmy och Lina - 24 november 2012 13:12

Hej hej

Jag och Lina sov över till idag så vi har nyss ätit frukost och så. JAg ska snart hem men vi träffas ikväll igen på TC, undrar hur många som kommer men jag vet iaf att min kusins kusin Maja kommer och det ska ju bli kul   

Menmen, jag och Lina var på stan igår och fikade och shoppade lite. Lina köpte en tröja tills ikväll. Här kommer lite bilder som vi tog, vi hade tråkigt haha:

     

Muums, min är den översta (pepparkaksmuffin med tranbär) och Linas är den undre (kardemumma och hallonmuffin)

Menmen, nu ska jag snart åka på sconesbuffé med familjen (emmy)

Puss puss Emmy och Lina

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards