Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg under augusti 2012

Av Emmy och Lina - 29 augusti 2012 11:22

Hej bloggen!

Just nu sitter jag med skoldatorn och bloggar, det är lunchrast så ni behöver inte oroa er att jag gör det olagligt   


Sitter och lyssnar på lite musik samtidigt och sånt. Riktigt chill är det!


Men jag hade inte mkt mer att säga nu, så hejdå!

Pözz pözz Emmy ;*

Av Emmy och Lina - 27 augusti 2012 19:32

Hej bloggen!

Här kommer svaren på frågestunden!


Kungen

-Hej, vf är det alltid Emmy som skriver och inte Melinda?

Svar:

-Jag vet faktiskt inte vf Melinda inte skriver, hon har väll inte tid.


Yojo

-Hej Emmy och Melinda, vilka är era idoler?

Svar:

-Mina är Jedward () och jag är ganska säker på att Melindas idol är Taylor Lautner!


Lina

-Hej

1. Har ni några husdjur?

2. Hur länge har ni bloggat?

Svar:

-1. Melinda har ett marsvin, men jag kommer inte ihåg vad det heter!

2. Både hon och jag har haft bloggar sen tidigare, så vi vet inte riktigt!


Zozo

-Hej!

1. Är ni ihop med nån?

2 Heter du Emmy på riktigt?

3. Vilken skola går ni på?

4. Varför skriver bara Emmy?

5. Vad betyder pözz pözz?

Hoppas ni svarar!

-1. Nej, vi båda är singlar, zingle and ready to mingle!

2. Ja, det är ett ganska vanligt namn, se bara som på Emmy-galan (Emmy awards) (Amerikansk motsvarighet till Oskar)

3. Det kan vi inte lämna ut, sry.

4. Läs svaret på en liknande fråga där uppe!

5. Pözz pözz är som puss puss, bara att jag förvränger ordet lite grann!


Så, det var det!

Pözz pözz Emmy ;*

Av Emmy och Lina - 27 augusti 2012 17:23

Hej bloggen!

Nu är jag med Lina, vi sitter vid datorn och dampar lite   


Bara 39 dagar kvar tills jag åker till London!

Men en sak som är dåligt är att då kan jag inte blogga, eller ja, det kan jag men det kostar pengar då om de inte har internet på hotellet, det får vi väll hoppas. Annars så får jag ju lägga upp alla bilder på måndag eller tisdag!   


Glöm inte att ställa en fråga till frågestunden, den avslutas ikväll eller imon!

Den hittar ni här


Men nu ska vi fortsätta dampa!

Pözz pözz Emmy ;*

Bjuder på en bild på flaggan vars land jag ska till:

 

Av Emmy och Lina - 27 augusti 2012 14:02

Hej bloggen!
Nu sitter jag i omklädningsrummet och väntar på att vi ska börja!
Skoldagen idag har väll varit bra :)
Glöm inte att ställa en fråga till frågestunden!
Pözz pözz Emmy ;*

Av Emmy och Lina - 27 augusti 2012 07:19

Hej bloggen!
Nu har jag ätit och så och är helt färdig för att åka till skolan. Problemet är bara att vi inte börjar förräns om en timme så det är ingen mening att åka än.
Idag får jag cykla själv :( Jag brukar cykla med Lina men hon är hos sin mamma idag så hon åker buss.
Gud jag kan inte sluta tänka på London-resan! Det ska bli så kul!
Men nu ska jag borsta om mina tänder. Jag känner att det inte blev så noggrant :)
Pözz pözz Emmy ;*
P.S Glöm inte att ställa en fråga till frågestunden!
P.P.S Såhär ser jag ut idag:

Av Emmy och Lina - 26 augusti 2012 15:07

Hej bloggen!

Glöm inte att ställa en fråga, elr flera, till frågestunden!

Hittills så har 4 personer ställt flera frågor, men jag vill ha fler!!!

Frågestunden hittar ni här


Pözz pözz Emmy ;*

Av Emmy och Lina - 26 augusti 2012 12:16

Hej bloggen!

Nu har jag precis ätit, ooch det var väll gott! Men jag måste säga att jag har aldrig smakat en sån äcklig milkshake som de har där! Usch! Fy! Blä!


Men nu ska jag kolla igenom lite grejjer på datorn, skriver mer sen!

Pözz pözz Emmy ;*

P.S Glöm inte att ställa en fråga till frågestunden som snart avslutas!

Av Emmy och Lina - 26 augusti 2012 11:44

Hej bloggen!

Jag har nyss stigit upp, och snart ska vi äta lunch   Mamma o dem hade tänkt att köpa på Sibylla och ta med hem, det bli ju gott!


Jag kan inte sluta tänka på att vi faktiskt ska till London, men vissa av er tänker kanske typ, gud london, jag har ju varit i sydafrika!, men jag har bara varit i Danmark o Canarie-öarna så det ska bli skitkul! Fast vi kanske ska till Canarie-öarna i februari igen så...

Menmen jag älskar att prata engelska! Och eftersom att vi kommer spendera den mesta tiden ute på stan och sånt typ och äta ute både lunch och middag kommer det bli awesome!


Men nu ska jag äta min ''frukost''

Pözz pözz Emmy ;*

P.S Frågestunden avslutas snart, glöm inte att ställa en fråga här



Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards