Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg under mars 2013

Av Emmy och Lina - 29 mars 2013 18:29

Hello my little dalings   

 

Idag så hämtade pappa mig, sen stack vi och handlade och åt på BK

Sen vid typ 8 elr nåt ska vi kolla på The Host på bio, tror att den är riktigt bra!

 

Nu ska jag kolla på mina favoritavsnitt av Glee, t.e.x avsnitt 16 i säsong 2... Kolla så får ni se varför   

 

Puss puss Emmy


Bild - Google

Av Emmy och Lina - 28 mars 2013 22:05

Hej...

Jag är lite ledsen... Jag har nu kollat igenom alla avsnitt som ligger ute av Glee, och nu har jag ingen aning om vad jag ska göra, hur jag ska bete mig eller till och med hur jag ska tänka!

Allt går runt och runt i mitt huvud och ni tycker säkert att det är konstigt hur en TV-serie kan ändra ens liv, men den Glee har verkligen gjort det! Min uppfattning om gay-par är helt annorlunda (på grund av Brittany - Santana och Kurt - Blaine)

 

Men mitt favoritpar i serien är faktiskt Klaine (Kurt - Blaine), de är så gulliga tillsammans och jag önskar verkligen att de blir tillsammans i verkligheten! Synd att han som spelar Blaine inte är gay i verkligheten...

 

Jag är lite besatt... Men bara liiite   

 

Nu ska jag sitta och leta upp allt jag kan om Klaine på internet

Puss puss Emmy

    

Bilder - Google

Av Emmy och Lina - 28 mars 2013 17:00

Hahaha hej!

Förra inlägget jag gjorde var inte seriöst, men mitt hår är ganska kort faktiskt

Såhär ser det ut nu:

 

Hoppas jag inte skrämde nån hehehe   

Puss puss Emmy

Av Emmy och Lina - 28 mars 2013 14:14

Mobba inte fejset

 

Av Emmy och Lina - 26 mars 2013 16:00

Hej

Hade tänkt att komma med ett filmtips.

 

Namn: Hobbit - En oväntad resa


Genre: Fantasy, Äventyr

Produktionsår: 2012

Betyg: 8,2 av 10 på IMDb

Handling: En yngre och mer motvillig hobbit Bilbo Baggins ger sig ut på en ''oväntad resa'' med ett gäng dvärgar för att hjälpa dem att få tillbaka sitt stulna bergshem som har övertagits av den stora draken Smaug


Även om man inte har sett Sagan om Ringen innan så kan man kolla på denna eftersom att Hobbit-böckerna kom ut för Sagan om Ringen-böckerna.

 

 

(Bild - Google)

Av Emmy och Lina - 26 mars 2013 14:06

Häjj!

Vi bokade om min klipptid tills på torsdag ist... Mamma hade nån idé om hur jag skulle ha mitt hår men jag fattade inte riktigt hur hon menade såhon får följa med och förklara det lite bättre   

 

Är det nån mer än jag som under lov och så som bestämmer vad man ska ha på sig första dagen efter lovet? Det är det säkert vid t.ex sommarlovet men jag gör det nu, lixom under en veckas lov! Eller ja det blir ju två veckor för mig för jag var ju sjuk första veckan. Menmen, jag vet exakt vad jag ska ha på mig   

 

Har inte mycket mer att säga nu, ska kolla på Glee (finns inget annat kul att göra direkt)

Puss puss Emmy

   

Av Emmy och Lina - 25 mars 2013 21:16

Hej

Idag har det inte hänt så mycket... Kollat på Glee och städat lite.

 

Imon ska jag och klippa mig kl 2, vi får väll se hur det blir... Ärligt talat är jag lite nervös för jag har aldrig klippt mig där innan och jag vill helst inte sluta upp med att se ut som en clown... Fast det gör jag ju ändå så det gör nog inget   

 

Mår ganska dåligt faktiskt... Får inte träffa nån på två veckor egentligen men jag har ju gått ut och så lite... Men annars  så är det hemskt att inte få träffa dem som betyder mest för en i livet. Som min kille och mina bästa kompisar. Outhärdligt är vad det är!

 

Nu ska jag kolla på Glee och oroa mig mer om hur mitt hår kommer se ut

Puss puss Emmy

 

Av Emmy och Lina - 25 mars 2013 14:37

Hola mi amigos elr vad man nu ska säga...

Jag har fastnat i nåt som jag aldrig trodde skulle hända mig... Jag har blivit besatt av Glee!

Låg uppe aslänge igår och kollade på det och har kollat på det hela dagen idag!

 

Redan vid första avsnittet var jag besatt, och så jävla känslig som jag är så passar denna serien mig perfekt eftersom att det är med så mycket känslor i den.

 

Har oxå fått upp ögenen för en skådespelare som tyvärr inte har gjort mycket mer än Glee som är lika känt som serien, Chris Colfer. Han är en otroligt duktig skådespelare!

 

Skulle bara berätta detta hehe, men vi hörs senare

Puss puss Emmy

   Chris Colfer ~ Bild från Google

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards