Busungarnas fotoblogg

Direktlänk till inlägg 30 december 2012

Nyår imon, hjälp!

Av Emmy och Lina - 30 december 2012 19:02

Gud vad tiden går fort!

Det känns som om att vi nyss började i skolan efter sommarlovet ju!

Menmen, nu är det ju som det är och det får man leva med hahah   

 

Jag hade två alternativ av vad jag skulle ha på mig imon, men till sist blev det det sista, en klänning som inte är så ''speciell'' egentligen, men kan använda den lite när man vill. Hade den faktisk på skolavslutningen hihi   

 

Detta är klänningen som jag inte skulle ha, eller egentligen borde jag inte ha haft den som ett alternativ för den är så ful haha, jag skulle barase om den fortfarande passade. Shit asså undrar hur jag kunde tycka att den var snygg   :

 

Usch fyfan! Svart med chockrosa tyll längst ner. Färgen på tyllen diggar jag men själva designen och allt, usch!

Men det är ju min åsikt haha   

 

Här är den andra som jag ska ha. Det är den som jag oxå hade på skolavslutningen! Tycker den är otroligt söt och enkel, köpte den på New Yorker i våras:

 

 

Har inga nyårslöften direkt, mer än att jag inte ska kolla på filmen 2012 innan 2013 börjar, har klarat mig ganska bra hittills och jag tror att jag kommer lyckas helt och hållet med det.

 

En sak som de flesta inte vet, men som vi fick lära oss på SO:n är att ett år är 365 dagar (om det inte är skottår då är det ju 366) och det har även 6 timmar mer. SÅ egentligen börjar inte 2013 förräns kl 6 på morgonen! Och eftersom att det läggs på 6 timmar varje år så måste det ju sluta med en hel dag, eller hur? Så det är därför det är skottår. För då har 6 timmar från 4 år lagts ihop till en hel dag och den dagen inträffar den 29 februari. Visste ni det? Om inte så vet ni ju nu 

 

Puss puss Emmy

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmy och Lina - 26 maj 2013 22:20

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 4557961934

Av Emmy och Lina - 2 maj 2013 20:12


Hej Vi har dåliga och bra nyheter, vilka vill ni höra först? Vi börja väll med de dåliga då Vi ska sluta blogga här, busfoto.bloggplatsen.se ska ska läggas ner! Bra nyheter; Vi återupplivar bloggen nattstad.se/busfoto Ni får såååå gärna föl...

Av Emmy och Lina - 29 april 2013 18:34


Hej! Idétorka till rubrik igen som ni kanske ser...   Igår så var jag och pappa hos pappas och mina kompisar (komplicerat) och grillade, mysigt var det!   Idag så var jag ju i skolan (fett segt) och det var väll lite som vanligt... Vi gick ...

Av Emmy och Lina - 27 april 2013 23:47

Hej Jag var ju somsagt och spontanshoppade lite med mamma idag. Detta är vad jag köpte: Skor: Skopunkten Bh:ar och topp: H&M...

Av Emmy och Lina - 27 april 2013 18:22

Tjena! Just nu sitter jag på BKoch väntar på att mamma ska komma med maten. Det har varit fullt ös idag. Vaknade runt 10 och gick upp O åt frukost. Sen kl 12 så skulle min lillasyster ha barnkalas och då hjälpte jag till på det. Så gulligt med små...

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards