Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Emmy och Lina - 18 augusti 2012 21:15

Hej bloggen!

Just nu sitter jag i soffan och bloggar lite!  Pappa sitter bredvidd och kollar på hans favoritserie Castle! Han har fått tuppjuck typ och kollar bara på det så fort han får en ledig stund!

 

Mina ben är snart av, sitter i skräddarställning och det är fett obekvämt. Men nej, jag tänker inte ändra på hur jag sitter för jag är för lat!

Nåt mer som snart är av är datorn, men inte på det sättet, utan av som i avstängd, man åste ju faktiskt läa sig de nya läggningstiderna nu (två dagar) innan skolan. Hehehe liite sent ute kanske men det gör väll inget   

 

Kollade på Spegel Spegel nyss, den är att rekommendera och kommer läggas till i Filmtipsen här i menyn till vänster!

 

Jag var ju somsagt ute o gick innan med pappsen, lat som jag är så tog vi två varv ist för tre i elljusspåret, fast det var oxå lite för att jag fick ont i benet!   

 

Men ojoj, det är ju lördag idag och ni fick ingen video igår, ni har ju faktiskt inte fått nån överhuvudtaget, sry, my bad!

Men därför får ni två här:

 


Haha den är awesome!

Den är gammal, men rolig!

 

Så, nu är ni väll nöjda, men inte jag, skriv fler frågor till frågestunden!!!! Den hittar ni här

 

Pözz pözz Emmy ;*

Av Emmy och Lina - 18 augusti 2012 13:06

Hej bloggen!

Jag har nu vaknat, ätit och damp-borstat mina tänder!   Asså jag borstade skitnoga!

 

Menmen nu så typ dör jag av värme! Vet inte vf menmen what ewwaaaa!!!

 

Gud va meningslöst detta inlägget egentligen är!

 

Men glöm inte att ställa en fråga till frågestunden, den hittar ni här!

 

Måste barqa berätta ytterligare en gång om Simons grymma blogg! Den är verkligen awesome!

Men nu ska jag o pappa gå ut och gå elljusspåret, ska bara klä på mig först   

Pözz pözz Emmy ;*

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards