Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg den 7 augusti 2012

Av Emmy och Lina - 7 augusti 2012 19:23

Hej bloggen!

Nu är det frågestund igen, fråga vad du vill! Svaren kommer om nån vecka!

Pözz pözz Emmy ;*

Av Emmy och Lina - 7 augusti 2012 16:59

Hej bloggen!!!!!!

Skriver med x-tra stora bokstäver nu för nu har den kommit!!!!!   

Skivan som farmor fick signerad av Jedward åt mig!!!!!   

Helt awesome och ska sätta på den direkt!!!!!   

Fast jag har ju tjuvlyssnat på låtarna på Spotify så hehehe jag har ju redan hört den största delen av den.

Här kommer några bilder på hur överlycklig jag är:

               

Hehehe spårade ut lite där på slutet

Jag skulle ta fler bilder men jag tänkte att det fick räcka med de   


Men nu ska jag äta!

Pözz pözz Emmy ;*

Av Emmy och Lina - 7 augusti 2012 14:44

Hej bloggen!

Nu är jag hemma igen från bibblan, gick hem ist för att gå ner på stan...

När jag skulle åka hem med bussen så hände nåt pinsamt som jag inte märkte förräns jag var mer än halvvägs hemma, jag hade betalat och fått tillbaka växeln men jag hade glömt att ta biljett, skitpinsamt om ni frågar mig men inget som kan göras åt nu.......   


Menmen, nya KP har kommit nu, tänker sluta prenumerera på den för att den är skittråkig och man läser ut den skitsnabbt, har en årsprenumeration på den så måste ha den ännu längre   


Nä, nu ska jag göra mig lite mat, är hungrig eller kanske jag bara ska snotta lite chokladbollar ur kylskåpet som min lillasyster och hennes farmor har gjort idag.......


Pözz pözz Emmy ;*


Av Emmy och Lina - 7 augusti 2012 13:50

Hej bloggen
Just nu sitter jag på bibblan. Har läst ca 40 sidor i Cirkeln som vi hade reserverat. Vi reserverade Eld oxå, det är ju bok nmr 2
Tog en liten paus från boken för att samla in allt som stod för den är lite krånglig att förstå, men det vänjer man väll sig vid :)
Nä, nu ska jag nog gå en runda på stan, elr åka hem. Vi får se vad det blir... Bloggar mer sen.
Pözz pözz Emmy ;*

Av Emmy och Lina - 7 augusti 2012 10:11

Hej bloggen!

Just nu är jag faktiskt lite trött på vädret, trots det jag sa för några dagar sen. Fast liiite mysigt är det ju för nu så sitter jag och dricker te och kollar runt lite på olika bloggar   


Vad gör ni just nu då? Sitter och glor framför datorn förmodligen!

Min kompis Elin och jag chattade lite på fb igår, och hon är på Kreta just nu!

Det är så fuskit men jag tror att vi oxå ska resa bort nu i Januari-Februari, mamma och Henrik har pratat lite om att vi och mormor och Pelle ska till Gran Canaria.....

Men vi har varit där typ 3 ggr så det är inte direkt någon nyhet, menmen det skulle vara kul     Har ett favoritställe där som heter Monte Feliz (ett hotell) som vi har varit på 2 ggr


Nu ska jag åka till bibblan, som jag skrev i förra inlägget    Men först måste jag fixa lite saker, typ som och sminka meíg och fixa håret och lite sånt så att man ser någolunda bra ut för att åka ner till stan.

Pelle säger att vi bor ute på landet bara för att vi bor på Växjös typ största bostadsområde som ligger en bit från stan medans han bor nästan inne i stan på ett annat stort bostadsområde.


Sen när jag kommer tbx blir det lite till bloggande, tror jag   

Men nu måste jag gå.

Pözz pözz Emmy ;*

Av Emmy och Lina - 7 augusti 2012 09:14

Hej bloggen!

Idag vaknade jag tidigt, för en gångs skull   Vaknade av att mamma duschade och eftersom att mitt rum ligger vägg i vägg med duschen så lät det ganska högt. Detta var runt halv 8.


Menmen, har hunnit äta frukost och klä på mig och sånt och ska snart göra en kopp te och spela lite Paradise Life   


Ska sen oxå till bibblan för mamma reserverade två böcker till mig och henne i serien Cirkeln, är det nån som har läst den? Är den bra? Vi har både Cirkeln och Eld färdiga så vi får hoppas att de är bra....   


Har inte så mycket att skriva om nu, har ju nästan precis vaknat! Menmen sånt är livet...


Nu när jag börjar 7:an (YEAY) så får vi ju egna datorer (hp) och då så kommer uppdateringen på bloggen förmodligen bli ännu bättre (!)


Men nu ska man väll göra lite te så att man hinner dricka upp det innan lunch   

Pözz pözz Emmy ;*

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards