Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Emmy och Lina - 8 augusti 2012 19:16

Hej bloggen!

Asså jag måste bara säga att se att det står att man har en ny kommentar är en underbar känsla, så kommentera mera!


Pözz pözz Emmy ;*

P.S Glöm inte att ställa en fråga till frågestunden!

Av Emmy och Lina - 8 augusti 2012 18:51

Hej igen bloggen!

Just nu ligger vi på topplistan för mest inlägg, 6 st idag! Och nu stegrar vi till 7!


Pözz pözz Emmy ;*

P.S Glöm inte att ställa en fråga till frågestunden!

Av Emmy och Lina - 8 augusti 2012 18:26

Hej bloggen!

Det är så himla äckligt med kräftor, är jag den enda som tkr det?

Vi hade en ''minikräftskiva'' nu till middag med mormor o familjen och jag kan säga att det ser inte bara skitäckligt ut, det luktar och smakar oxå skitäckligt!

Fick överleva på korv och macka...  


Just nu så är det värsta åskovädret och jag sitter vid datorn, o den drar el, ska man vara orolig då?


Menmen, nu ska jag säga nåt viktigt här, vi pratar om börsen! Nä skojjar bara men asså personer som skaffar bloggar och sen skriver ''vad vill ni läsa här på bloggen?'' hur tänker dom? Asså om man skaffar en blogg så ska man ju veta vad man ska skriva på den annars är det ingen mening att skaffa den! Bara så att ni vet ni som funderar på att skaffa blogg.

Men det är ju jättebra oxå att låta läsarna ha en del i ens liv   


Menmen, vad ska jag skriva mer om nu då? Har ingen aning, det får väll räcka det som står här!

Jo juste, ska fixa en ny header snart! Hopaas att ni kommer gilla den för jag ska be en som fixar headers att göra den åt mig. Man skickar bara in den till henne så fixar hon det! Skitbra!


Pözz pözz Emmy ;*

P.S Glöm inte att ställa en fråga till frågestunden!

Av Emmy och Lina - 8 augusti 2012 17:05

Hejhej bloggen!

Nu har jag varit offline från datorn i två timmar ungefär   Helt otroligt!

Under tiden jag var utan dator så var jag ute (OMG!!!) och hoppade lite på studsmattan, sen gav jag upp och gick in och kollade på TV och gjorde ca 50 situps, måste ju träna bort semestergodiset innan skolan.

Hade egentligen tänkt att träna hela sommaren men se hur det gick, det slutade med att jag satt inne hela dagarna vid datorn och åt en massa godis!


Inte så långt inlägg detta, för nu måste jag äta, men skriver mer sen!

Pözz pözz Emmy ;*

P.S Glöm inte att ställa en fråga till frågestunden!

Av Emmy och Lina - 8 augusti 2012 14:06

Hej bloggen!

Som ni såg i rubriken kommer det här inlägget att handla om naglar, för er som gillar det!


Jag själv gillar att kolla på nageldesign och sånt, speciellt såna som är riktigt kreativa!


Här kommer några foton på snygga nagelkonster enligt mig (Google)

                   

Ja, de var de, kommer kanske mer bilder sen vid ett senare tillfälle!


Pözz pözz Emmy ;*

P.S Säg till här i kommentarerna om vad du tycker om Specialinlägg, och vad Du vill att nästa ska handla om!

Av Emmy och Lina - 8 augusti 2012 13:58

Hej bloggen!

Jag har suttit vid datorn skitlänge nu men kan inte släppa den! Får fortsätta att göra det jag gör nu så får man läsa mer i Cirkeln sen!

 

Hehe har läst lite över 100 sidor i den och jag måste säga att den är riktigt bra, men den är lite krånglig i början för det är ganska konstigt att förstå hur den är skriven.

Den har ganska många huvudpersoner och växlar mellan dem per kapitel i början men sen så blir det mer och mer men man lär sig.   

Snart kommer ett inlägg om naglar, för er som är intresserade!

Pözz pözz Emmy ;*

Av Emmy och Lina - 8 augusti 2012 12:14

Hej igen!

Glöm inte att ställa en fråga till frågestunden!

Frågestunden hittar ni här!


Pözz pözz Emmy ;*

Av Emmy och Lina - 8 augusti 2012 11:59

Hej

Idag är det en sån dag som allt bara är tråkigt!

För det första så åt vi hemkörd McDonald´s till lunch nu och allt bara var flottigt och motbjudande, FY SKÄMS McDonald´s!!!

För det andra så har min låtsaspappa bara slösat en massa pengar på inbjudningar till t.ex födelsedagskalas med Blixten McQueen-motiv, fats ingen fyller år på minst en månad och det är mamma och jag tror inte hon vill ha såna! Och så sa han såhär vid lunchen: Emmy vet du vad vi hittade på Rusta? Nä... Ett hockeymål och två klubbor! Ja menar vi spelar inte ens hockey i vår familj! Fy f*an va onödigt! Gud är så less på allt idag!      

Tur att jag åtminstonde fick Jedwards skiva igår så att man åtminstonde har lite ljus i mörkret.

Nä, nu ska jag fortsätta lyssna på Jedward och spela Paradise Life, så blir man lite glad kanske   


Pözz pözz Emmy ;*

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards