Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg den 12 augusti 2012

Av Emmy och Lina - 12 augusti 2012 21:41

Hej hej bloggen!

Nu är vi i stugan! Imon ska vi till Liseberg, nån annan som ska dit?

 

Innan vi åkte va jag lite med Melinda, det var kul och vi gjorde det som vi brukar göra, prata. Jag vet att det låter konstigt men det är vad vi gillar att göra, prata och larva oss!


Ni har väll inte glömt frågestunden? Klicka bara på detta ord:      Frågestund      så kommer ni dit.


Gud just nu har jag värsta humörsvängningarna, minsta lilla kan få mig skitsur! Och jag är för det mesta trött! Men när jag kan vända mig till bloggen så går det bra   


Glömde berätta, i tisdags, den 7:e Augusti var det rekord för månaden, 139 sidvisningar, Tack så mycket!!! Kul att ni gillar bloggen så mycket!

 

Menmen, nu ska jag gå glöm inte att skriva en fråga till frågestunden!

Pözz pözz Emmy ;*

Av Emmy och Lina - 12 augusti 2012 13:18

Hej bloggen! Nu sitter jag i bilen på väg till stugan! Vi ska vara där tills tisdag och imon ska vi på Liseberg! Nån annan som ska på Lisse imon?
Ville oxå säga att jag inte kommer göra så många inlägg när vi är i stugan. Bara så ni vet!
Men nu ska jag spela lite på mobilen
Pözz pözz Emmy ;*

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards