Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av Emmy och Lina - 25 augusti 2012 17:51

Hej bloggen!

Jag har inte bloggat på länge, det vet jag, men bara så att ni vet så lever jag, och det är väll tur   


Anledningen till att jag inte har bloggat så mkt är att dels så har jag inte orkat, men jag har heller inte hunnit. Vi går ju i skolan till efter tre nästan varje dag, och då hinner man ju inte med allt som man vill.


Men nu har jag en anledning till att komma igång igen! Dels så är det för att jag har köpt världens snyggaste, bästa och skönaste skor idag! De är i den nya trenden klackskor som ser ut som sneakers! DKlacken på dem är 7 cm hög! De kostade 349:- Innan kostade de 499:- Så jag hade tur!

Såhär ser de ut:

 

Jag vet att det är en liten bild men om ni vill kolla nogrannare på dem så hittar ni den här


Och nu till en ännu större nyhet, jag ska till LONDON!!!!!!! Jag kommer självklart att ta många bilder som senare kommer komma upp på bloggen. Men vi åker inte förräns om 41 dagar, den 5:e Oktober blir det, så ni får väll vänta lite. Men jag kommer ha nedräkning i menyraden till vänster, under filmtipset som jag ska förnya efter att jag har skrivit klart detta blogginlägg!


Nu under denna helg så kommer svaren till frågestunden, så glöm inte att ställa en fråga! Frågestunden hittar ni här


Men nu ska jag dampa loss lite vid datorn!

Pözz pözz Emmy ;*

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards