Busungarnas fotoblogg

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2012

Puuust!

Av Emmy och Lina - 1 augusti 2012 20:03

Hej bloggen!

Nu kan man äntligen pusta ut!   Förutom det att jag satt liiiiite vid datorn i morse så har jag rivit ut hela skrivbordet, städat och sen rivit in allt igen! Och sen skalade jag morötter och diskade och plockade in en massa i diskmaskinen och höll på!

Menmen, nog om det!

Ca 3 och en halv timme sen Jedward va på Jakans centrum (Jakobsberg) och signerade deras nya skiva, nån som var där som kan berätta lite hur det var??? Skulle vara GRYMT tacksam om nån gjorde det!!!


Bjuder på en bild på mig själv just nu, Varning inget smink!!! (Ser helt wierdo ut, men det kanske jag alltid gör xo???)

 

Woow att det gick att göra så!!! Använde nåt program som fanns på datorn till att göra fixa det så!!! Shit, ser helt förstörd ut (Venneh riktigt vf jag hjorde den minen!!!)


Menmen, imon kommer svaren på frågestunden, ska se om det går att göra en video med svaren :0 Men det är inte försent att fråga än!!! Fråga här


Menmen, nu ska jag, som ni säkert förutspått, spela lite Paradise Life, hehe det är min drog, och om man spelar 5 dagar i rad så får man presenter!!! Är på typ dag 3 elr nåt!!!

Pözz pözz Emmy ;*

 
 
nathalie

nathalie

1 augusti 2012 21:36

Hej! Absolut. Jag tänkte länka din blogg när jag lagt upp headern (trodde du ville att jag skulle göra en?) Men annars kan jag självklart länka i ett inlägg? :)

http://ellenathalie.bloggplatsen.se

Emmy och Lina

1 augusti 2012 23:06

Det spelar ingen roll :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmy och Lina - 26 maj 2013 22:20

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 4557961934

Av Emmy och Lina - 2 maj 2013 20:12


Hej Vi har dåliga och bra nyheter, vilka vill ni höra först? Vi börja väll med de dåliga då Vi ska sluta blogga här, busfoto.bloggplatsen.se ska ska läggas ner! Bra nyheter; Vi återupplivar bloggen nattstad.se/busfoto Ni får såååå gärna föl...

Av Emmy och Lina - 29 april 2013 18:34


Hej! Idétorka till rubrik igen som ni kanske ser...   Igår så var jag och pappa hos pappas och mina kompisar (komplicerat) och grillade, mysigt var det!   Idag så var jag ju i skolan (fett segt) och det var väll lite som vanligt... Vi gick ...

Av Emmy och Lina - 27 april 2013 23:47

Hej Jag var ju somsagt och spontanshoppade lite med mamma idag. Detta är vad jag köpte: Skor: Skopunkten Bh:ar och topp: H&M...

Av Emmy och Lina - 27 april 2013 18:22

Tjena! Just nu sitter jag på BKoch väntar på att mamma ska komma med maten. Det har varit fullt ös idag. Vaknade runt 10 och gick upp O åt frukost. Sen kl 12 så skulle min lillasyster ha barnkalas och då hjälpte jag till på det. Så gulligt med små...

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards