Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg under juli 2012

Av Emmy och Lina - 20 juli 2012 15:22

Hola como estás alla söta o fina bloggläsare.
Just nu sitter jag i bilen på väg hem från stugan och blogga med mobilen, och jag måste säga att den här bloggappen är skitbra! Jag har absolut inget problem med den! :)

Menmen det var bara tre saker på fotot igår och det var ju inte mycket men iaf :)

Ja, vad gör alla? Ska/ har ni gjort nåt kul i sommar? Skriv det Down below i kommentarerna så länkar jag till till din blogg i ett inlägg :3 Ja om ni nu har följt vår blogg så vet ni hur min sommar har varit än så länge men ni vet inte hur Melindas sommar har varit för att hon inte har bloggat!!! Och om du nu läser detta melle så blogga !!!
Menmen det på söndag ska jag till The Great Big City! Vår allas huvudstad Stockholm!!! :)Och det ska väll bli kul :)
Men nu ska jag kolla lite på filmen som spelas på våra bil-dvdskärmar. Och filmen som spelas är Kogänget :3 Always good with an old Child- movie :)
Pözz pözz Emmy ;*

Av Emmy och Lina - 19 juli 2012 23:25

Hola como estás!
Här är the things jag köpte och hårspännet jag fick av min mamma (hoppas allt kommer med)

Av Emmy och Lina - 19 juli 2012 21:37

Hola como estaaas!!!

Nu har jag tagit några kort på grejerna som köptes i förrgår och hårspännet som jag fick av mamma, men hårspännet blev mindre på bild än i verkligheten   


Just nu i denna stund sitter jag och äter popcorn och skriver detta, och det är väll härligt?

Visste ni att Skummeslövstrand, där stugan ligger och vi är nu är Sveriges längsta ortsnamn med hela 16 bokstäver, eller jag tror att det är det längsta, för jag har hört nån säga det   


Undrar hur många inlägg jag har gjort idag?? Många antar jag...   


Well, let us continue the eating of popcorn and playing on the computer now   


  Hoppas att ni blev sugna på det nu (googles bild)


Pözz pözz Emmy ;*

Av Emmy och Lina - 19 juli 2012 18:54

Hola como estaaas!!!

Mamma kom precis hem från Halmstad ochdär hon hade ätit lunch med en kompis och shoppat. Och ni som känner mig och har sett mig i verkligheten vet att när jag gör mitt hår så sätter jag upp luggen i ett hårspänne mitt uppe på huvudet. Och när mamma shoppade så köpte hon ett nytt hårspänne för det gamla är ganska slitet.

de jag bukar använda är ca 5 cm länga men det mamma köpte är typ 1 dm långt! Bild kommer ikväll tsm med det jag köpte i förrgår   


Glöm inte att ställa frågor till frågestunden, det gör ni i inlägget 'Mums :)''


Nu ska vi gå ner till have, så hare gött   

Pözz pözz Emmy ;*

Av Emmy och Lina - 19 juli 2012 17:45

Hola como estaaas!!!

Nu har jag ätit och det var gott, vi åt Hawaii-burgare   Om ni inte vet så är det amborgare med en ananasring i.


Tänkte ha frågestund, så fråga på   Svaren kmr nån gång nästa elr näst-nästa vecka.


Nä nu måste jag pissa, HEEEYYYY MARINERA!

Pözz pözz Emmy ;*

Av Emmy och Lina - 19 juli 2012 17:03

Hola como estaaas!!!

Jag glömde ju att lägga upp bild på det jag köpte i förrgår... Men det kommer ikväll istället för jag pallar just nu inte lägga upp det och ta en massa bilder, hehe lite lat men aja   


En viss person frågade på Facebook om vadens blogg hette, så jag skrev ju såklart upp adressen till den här bloggen, men hon skrev såhär:

Emmy - jag vill inte läsa om William Spetz elr YT-dagen... Och jag kan säga dig såhär-Jag skiter väll i vad du vill läsa om och inte, det är ju min blogg?? Elr jag inte helt min Melinda äger ju den med mig men jag får ju skriva i min halva ompraktiskt taget vad jag vill, och jag sa NÄSTAN! Jag vet själv att jag inte kan skriva typ ''Alla ska mörda någon'' elr liknande...


Menmen enough with the boring stuff, vi åker hem imon   Ja vet att jag sa att vi skulle hem på Lördag men vi orkar inte vara kvar med detta skitvädret så vi åker imon... Det har varit dåligt väder varje dag, eller ja det har ju regnat lite varje dag, men en dag var det riktigt fint och jag solade lite men jag blev typ blekare   Och jag som vill bli brun!!!   


Gud jag ser helt hemsk ut just nu, har inge 'gjort iordning'' mig och sitter här i mjukisar och en t-shirt från Jedward-konserten jag var på i Januari...

Ja juste, jag kanske inte har berättat att jag är ett riktigt Jed-head men det har avtagit lite och jag har faktiskt inte hört alla låtar än från deras skiva Young Love men jag vill så gärna ha den   


Sitter just nu och kollar på The Voice US (mest för att den saaatans fjärrkontrollen inte funkar igen)  och Christina Aigulera (stavning) är ju en av domarna där, och hon måste verkligen göra nåt med sitt hår. Det ser helt jättekonstigt ut när det bara hänger där, kunde hon inte vara lite rolig och sätta upp det???


Men nu ska jag äta, bloggar mer sen sötnouwsar   

Pözz pözz Emmy ;*

Av Emmy och Lina - 19 juli 2012 00:11

Godnatt alla söta o fina därute som fortfarande är uppe... Kl är 0:10 och jag ska sova
Pözz pözz Emmy ;*

Av Emmy och Lina - 18 juli 2012 21:56

Hola como estaaas!!!

Som ni såg i förra inlägget så var det en bild på mig när jag sprang med draken. Och nu kom jag på att det var det första fotot som ni fick se på mig   Ja det är jag då...


Menmen nu ska jag spela lite spel som ligger på datan

Pözz pözz Emmy ;*

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards