Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Emmy och Lina - 20 juli 2012 21:07

Hola como estás mi amigas!

Ja, vi kom egentligen hem runt 4 - halv 5 nu i eftermiddags men när vi kom hem så packaade jag upp lite, sen åt vi kinamat, sen lekte jag lite med Felix, sen var jag med mamma och handlade på Maxi där jag träffade Sanna, sen kollade vi på film och åt popcorn och godis och sen så nu sitter jag här, uppe framför datorn totalt osocial (stavning?) och skriver ner mitt liv i en blogg som alla i världen (som förstår svenska) kan läsa


En sak som är SKITBRA är att om jag vill lägga in en bild på bloggen som är tagen med mobilen, men inte vill göra själva inlägget med mobilen så kan jag bara lägga upp bilden i bildarkivet, sen gå in på datorn och fixa det


Samtidigt som jag bloggar så kollar jag på en hemsida som säljer jättegulliga kläder FRAKTFRITT! Zalando är en sida värd att se, och den hittar ni här

Menmen, nu ska jag kolla mer på Zlando, för att se om jag hittar nåt sött, letar just nu efter en kofta med dragkedja över fickorna, så att man kan stänga dem   


Pözz pözz Emmy ;*

Av Emmy och Lina - 20 juli 2012 15:22

Hola como estás alla söta o fina bloggläsare.
Just nu sitter jag i bilen på väg hem från stugan och blogga med mobilen, och jag måste säga att den här bloggappen är skitbra! Jag har absolut inget problem med den! :)

Menmen det var bara tre saker på fotot igår och det var ju inte mycket men iaf :)

Ja, vad gör alla? Ska/ har ni gjort nåt kul i sommar? Skriv det Down below i kommentarerna så länkar jag till till din blogg i ett inlägg :3 Ja om ni nu har följt vår blogg så vet ni hur min sommar har varit än så länge men ni vet inte hur Melindas sommar har varit för att hon inte har bloggat!!! Och om du nu läser detta melle så blogga !!!
Menmen det på söndag ska jag till The Great Big City! Vår allas huvudstad Stockholm!!! :)Och det ska väll bli kul :)
Men nu ska jag kolla lite på filmen som spelas på våra bil-dvdskärmar. Och filmen som spelas är Kogänget :3 Always good with an old Child- movie :)
Pözz pözz Emmy ;*

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards