Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av Emmy och Lina - 5 juli 2012 20:19

Hola como estaaaaas  

Det blev lite feli förra inlägget, min ''kändiscrush'' är INTE efterbliven, han är bara galen   Så om han såg detta, vad jag nu tror att han inte gjorde men om så säger jag nu förlåt  


Men nu över till nåt annat. Igår så va jag med Ida, hon var den första som fick se mitt rum hos pappa. Men eftersom att det är fel tapeter där så får man väll säga att det inte riktigt så...


Jag ha skaffat mig ett konto på Youtube, ooh intresant skicka in till KP haha, nä men jag gjorde först ett, sen tog jag bort det, sen gjorde jag ett till och tog bort det,nsen ytterligare ett till och då glömde jag bort vad de var för e-mejladress på den så jag typ gjorde massa inställningar så att google skulle skicka min information på mejlen. Och så fort jag skickade iväg det där så kom jag på hur jag skulle skriva för att kunna logga in  


Wohooo imon ska jag till Kolmården!!!! Vi är där hela helgen och har typ köpt ett sånt där paket med inträdelse i två dagar och sånt... Men oj, jag har glömt att packa  


Men nu så ska jag kolla lite till på lillabloggen och lite på TV, sen ska jga lägga mig och imon på morgonen får jag väll packa och sen bör det av till Kolmården, tagga tagga tagga  


Ja juste, har ni sett Willes filmer? Han har gjort många bra, tex; Fjortisjävel, Skeppsviksapan och Mentala Mona... Om ni tittar på De två första kommer ni skratta ihjäl er, speiellt Skeppsviksapan   Men på Fjortisjävel från 1:12 och framåt är Wille så j*vla snygg och rolig, LÖÖÖÖÖVE HIM <3

Pözz pözz Emmy ;*

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards