Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Emmy och Lina - 3 juli 2012 15:13

Hola! Como Estas?

Jag har insett att en av mina ''kändischrushs'' är efterbliven, asså värsta reatarded ( stavning ). Ja ni tänkte kanske att han har Dyslexi men han kan faktiskt stava! ( Respekt för de som har Dyslexi   ). Faktiskt så säger han så i ett vlogginlägg; Jag måste berätta en sak, jag har en diagnos. NI TRODDE ATT JAG SKULLE SÄGA DYSLEXI MEN JAG KAN FAKTISKT STAVA! Haha han är så f*cking bäst  .

Men nu över till nåt helt annat, idag var jag ju på IKEA! Och där köpte vi ju såklart lite saker, men mest småplock. Jag löpte en gardinstång och en rullgardin, det var typ det enda... Men pappa köpte också det och typ värmeljus, överkast till sängen m.m  

 

Reatarded Crush:

William Spetz  

 

Men nu fortsätta att kolla in Willies galna upptåg   Pözz pözz Emmy ;*

P.S Kolla på LISA HAR JU FAKTISKT LINGONVEKA! Där är Dyslexi-grejen

Av Emmy och Lina - 3 juli 2012 06:55

Tja tja bloggen (försök nu att läsa det utan en iriterande Kissie-röst  )

 

Idag ska jag till IKEA!!! Jag trodde att det skulle bli problem med att gå upp imorse men jag behövde ändå gå på toa ( once again too much information ) men sen efter det kunde jag inte sova så jag gick upp typ kvart i 6 elr nåt sånt  

 

Hehe såg igår att sista videon inte kom med i inlägget ( iaf inte när jag såg ) men jag hoppas att ni tyckte om den första videon, jag länkar den andra här:

 

Kolla gärna på fler  

Glöm inte att vara med i tävlingen  

Kolla på inlägget: Dålig uppdatering :( Längst ner på sidan är den :)

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards