Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Emmy och Lina - 2 juli 2012 22:05

Nämen tjänare bloggen!   

 

Först lite dåliga nyheter, eller nyheter och nyheter det är väll mest rent allmänt men jaja, saken är den att nu hände det igen, och vi är ledsna men vi har faktiskt våra anledningar. Och nu tänker ni säkert: WTF är det hon pratar om??? Jo, det är ju såhär att vi har ganska dålig uppdatering och det är ju för att Melinda är iväg, hon ska till Waldermasvik (stavning), Stockholm och Dalarna så hon kommer inte hem förräns den 8 Juli.

Och så tänker ni säkert, eller vad vet jag, jag är ju ingen tankeläsare direkt men det vore häftigt, men jaja... MIN anledning till den dåliga uppdateringen är för att vi har FLYTTAT!!!
Typ en och en halv bananlåda kvar av mitt rum och vi flyttatde i lördags *stolt*. Men nu är det så att det finns lite förhinder, det finns det ju nästan alltid, eller hur? Men jo, saken är den att de skulle byta ut golv och tapeter i alla rum utom typ badrummet och de skulle vara samma golv kvar i vardagsrummet. Men nu är det så att de inte har bytit ut golvet i hallen än och de har satt upp fel tapeter i mitt rum och så har det inte bytit ut golvet i köket heller... Hur lyckas dom? DE SKULLE VARA FÄRDIGA NU I HELGEN! Lite damp där...  

Imon ska vi till IKEA..... YEAY   Och där ska jag köpa typ rullgardin, såna där knoppar som sitter i ändarna på gardinstången och lite annat smått och gott  

 

Okej Emmy, över till William nu, för alla ni som inte vet om honom kanske är lite nyfikna. Jo det är så att William Spetz är förmodligen SVERIGES BÄSTA VLOGGARE! En vloggare är som en bloggare men istället för att göra vanliga inlägg (som det här) så gör han videoinlägg   Har en liten crush på honom för att han är å snygg och rolig och härlig...    Ja om ni inte vet än vem jag talar om så driver han lillabloggen, JA DET ÄR HAN! Men om det ändå finns några vilsna apor därute ( inte för att ni är apor, isf så är ni gulliga apor typ som såna vi såg på djurparken när vi va på klassresan ) men iaf så länkar jag någr adresser till hans videos som jag tycker är roligast, men kolla datumen på de videos ni kollar på för han började blogga när han var 11   Men här kommer de:

Och:

Jag hoppas ni kan se dem för det är första gången som jag testade att göra så   

 

Jaja nu måpste jag sova snart... typ... klockan är just nu vid skrivande stund 22:30 och jag måste upp tidigt till IKEA imon... Tja då   

 

Nä juste, mitt i bloggandet så tog jag paus och gick på toa ( OMG too much info!) och när jag satt där och filosoferade om wierdo saker så typ sattes torktumlaren igång, eller den var igång hela tiden men asså hoppas ni fattar vad jag menar  

 

Men oj, nu måste jag verkligen gå annars får pappa dra mig in i bilen imon  

Pözz pözz från Emmy   

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards