Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Emmy och Lina - 24 juli 2012 21:39

Hola como estás mi amigos!!!

Ursäkta denna dåliga uppdateringen, men nu när man är i storstaden måste man ju vara lite social   

Idag var vi på Fridhemsplan och åt lunch med pappas kompis, jag tog inga kort under själva lunchen men tog några bilder på vägen dit   

         

 

En lite större nyhet: Imon ska jag till grönan!!! Hoppas att det blir fint väder. Men problemet är att jag går med pappa och farmor och de är ju inte direkt ''åksugna'' och så, så om det är nån som vill åka grejerna med mig så är det ju bara att säga till   

Menmen, jag har tagit lite foton på farmors hund Kurre (han heter egentligen Kurach men vi kallar honom Kurre) och farmors kompis hund Frodo    Och här kommer de;

Kure:

 

Frodo:

    

Nå, söta eller?   

Igår så var vi ute i en timme på kvällen och gick med dem, och jag sprang lite med dem och kom på att jag kunde gå ut o springa med honom idag vid lunchtid, men jag hade en sån j*kla träningsvärk efter gårdagskvällen   

5 dagar då alltså.

 

Menmen, nu får jag avsluta detta, för nu ska jag lära min mindre datalärda farmor lite om bloggandets värld   

Pözz pözz Emmy ;*

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards