Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg den 17 juli 2012

Av Emmy och Lina - 17 juli 2012 19:23

Hola como estaaas!!!

Idag var vi in the big city Halmstad! Vi shoppade lite på Eurostop och sen åkte vi tbx till stugan. Köpte en mascara på H&M och en tröja på Kappahl  


Min mormor och Pelle kommer till stugan imon, YEAY! Det ska bli kul   


Guuuuuuud jag är så sugen på Ben & Jerrys Core Karamel Sutra!!!! Den verkar så god


 

Nu måste jag gå, hejdå

Pözz pözz Emmy ;*

Av Emmy och Lina - 17 juli 2012 11:29

Hola como estaaas!!!

Igår var vi i Hembygdsparken i Ängelholm i Skåne. Det var inte så jättekul men aja det ör väll inget, för jag fick glass!!!

Men det var ju skickligt för att jag skulle passa mina syskon så skulle mamma och Henrik köpa glass och våfflor, och jag sa noga till att jag ville ha Päron, Melon och Blåbär men de glömde bort blåbär så de tog kladdkaka, och det är typ chokladglass med kladdkaksbitar i....... Glassen var väll god men Kladdkakan var äcklig...


Bloggar mer sen för nu måste jag hjälpa till med att duka och sen ska vi äta. Mammass supergoda lax, YUMMIE!!!

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards