Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg den 30 juli 2012

Av Emmy och Lina - 30 juli 2012 16:46

  Hola como estás mi amigos!

Jag gör bara ett snabbt inläggg om vad jag gör just nu, jag skulle ju dra ner på att sitta vid datorn, och det har jag gjort... Hehehehe   

Menmen, jag håller på att sortera ut mina gamla kläder, de so är små, trasiga elr de som jag helt enkelt inte använder längre...   Problemet är bara att jag vet inte vad jag ska göra av dem, min kusin frågade om jag hade några som jag ville bli av med, så kunde hon och min andra kusin, Moa som är hennes syrra (de är lika gamla) ta de kläderna. Och ja, de har en annan kroppstyp än mig (och jag säger inte bara så för att få folk att tro att jag är tjock).


Menmen nu ska man väll fortsätta att pröva kläder, annars hinner man ju inte det jag egentligen vill, spela spel på Facebook. Är egentligen så ''positiv'' till det här med FB spel men har ändå en himla massa igång, t.ex FrontierVille, Farmville, Zoo World 2, Draw Something, Click, Paradise Life och en massa annat skit!

Men det är faktiskt två spel som jag spelar, och det är Zoo World 2 och Paradise Life.

Zoo world spelar jag mest om jag inte har något annat att göra, men Paradise life spelar jag för att det är så härligt, man har en ö som man kan skapa till en härlig varm strand, eller till en mysig djup djungel, och man kan göra massa åar och bäckar rakt igenom och allt sånt!   Gud det har alltid varit min dröm att göra nåt sånt, ja inte spela ett sånt spel utan bo så typ, enligt min plan då. Och den är:

Bo på en lagom stor ö

Ha ena delen solig med en massa härlig sandstrand

Ha andra delen med en mysig djungel

Ha ett stort fräscht och modernt hus på gränsen mellan djunglen och stranden (så att det inte blir för varmt eller för kallt)

Och att vattnet (som både rinner igenom ön i små bäckar och åar och som är runt ön) har klart normalvarmt turkost vatten   Det är min absoluta dröm inom boende!


Menmen nu måste jag fortsätta prova kläder, och spela lite Paradise Life!

Pözz pözz Emmy ;*

P.S Alla som har Smålandsposten, kolla i dagens i del A, Melinda (som oxå driver denna blogg) är med

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards