Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Emmy och Lina - 25 juli 2012 17:37

Nu ska vi prata om nåt viktigt här!

Det finns en tävling som jag är med i. Det är en helt underpar kille som lottar ut ett par Jeffrey Campell skor, och jag skulle dö om jag fick ett par sådana, helst med U.S.A motiv   

Du kan hitta tävlingen här

 

Om du nu läser detta, Simon Åkesson, JAG VILL VERKLIGEN HA DESSA SKOR!

Pözz pözz Emmy ;*

Av Emmy och Lina - 25 juli 2012 16:45

Hola como estás el bloggo!!!

Nu är jag hemma från Gröna Lund!

Här kommer bilder på de saker jag åkte de flesta tror jag iaf, googles bilder):

           

Ja, vi tog ju bara åkbiljetter för farmor och pappa åker ju inte så mkt och det är ju inte kul att åka själv   

Menmen, sånt är livet!

Och här kommer lite egentagna bilder från grönan:

       

Det blir fler vid ett annat tillfälle   

Igår så var jag och farmor o plockade körsbär, och insektsrädd som jag är skulle såklart få en STOR skalbagge på armen, och när jag väl upptäckte den blev jag så rädd att jag klämde sönder alla körsbären jag hade i handen så att saften sprutade över min tröja (oturligt nog var den vit) och jag tycker den tröjan är skitsnygg, såhär ser den ut (men man kanske inte ser så mkt):

 

Menmen, om ni har tips på hur man får bort körsbärsfläckar så är det bara att säga till  

 

Igår åt jag o farmor glass med himmelsk röra, skitgott, elr man kanske ska säga ''himmelskt gott'' hehe    Här kommer lite bilder:

   

Och självklart var det en viss Kurre till hund som oxå var sugen:

 

Jaja, mer bloggande blir det närsomhelst nu!

Pözz pözz Emmy ;*

P.S Jeffrey Campbells skor med U.S.A motiv är DÖLÄCKRA! Jag skulle göra allt för de!

 

Av Emmy och Lina - 25 juli 2012 13:07

Hej bloggen, nu står jag i kön till den flygande mattan. Det är skitmycket folk över hela grönan. Inte så konstigt med tanke på vädret + att det är löning idag :/
Menmen nu ska jag snart lämna fram biljetterna (köpte inget åkband)
Pözz pözz Emmy ;*

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards