Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg den 18 juli 2012

Av Emmy och Lina - 18 juli 2012 21:56

Hola como estaaas!!!

Som ni såg i förra inlägget så var det en bild på mig när jag sprang med draken. Och nu kom jag på att det var det första fotot som ni fick se på mig   Ja det är jag då...


Menmen nu ska jag spela lite spel som ligger på datan

Pözz pözz Emmy ;*

Av Emmy och Lina - 18 juli 2012 21:10

Hola como estas!
Detta är första gången som jag gör ett inlägg med bloggappen. Hoppas att det går bra. Men nu ska jag blogga mer från datorn. Och ska vi testa att lägga till en bild nu?

Av Emmy och Lina - 18 juli 2012 15:16

Hola como estas amiga, amigo, amiga!

Jag har skaffat ett husdjur, en drake! Asså inte en sån som har en massa fjäll och sprutar eld (det fattade ni såklart hehe) utan en sån som flyger i vinden  

Eller ja, inte direkt husdjur utan mer som att ha nån att vara ute och gå med...

Eller nåt sånt...?


Vi var ute med draken och flög med den på stranden och det var kul men jag fick brännsår i fingrarna  


Det är bara 5 dagar kvar till min deadline, och jag har inte kommit fram till nåt än! Skicka gärna in förslag om vilken dag som ska vara YouTube-dagen, men det får inte vara Måndag eller Torsdag, och den dag som får flest röster väljs till YouTube-dag  


Menmen nu så ska jag spela lite spel som ligger inlagt på datorn, för om man klickar på start och sen på spel och så kollar man vilka spel som finns så är det två SKITKUL spel som heter Farm Frenzy 2 och som heter Granny In Paradise, så om ni har de spelen på datorn, SPELA!


Men nu ska jag spela

Pözz pözz Emmy ;*

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24 25
26
27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards