Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg den 21 november 2012

Av Emmy och Lina - 21 november 2012 20:39

Tjena tjena!
Har precis skickat iväg lite brev och nu är det bara att vänta, sen får jag mina efterlängtade saker! Skriver mer när jag har fått dem!

Menmen, har precis varit på grand och köpt lite kläder till på lördag, då ska vi till tc på white night (stav).

Bilder kmr nog lite snabbt på lördag innan, ska nog inte platta håret för det blir så himla fult! Stort och fluffigt och inte rakt som jag vill att de ska va!

 

Ni har väll inte glömt att ställa en fråga till frågestunden? Klicka HÄR för att komma dit!

 

Gå gärna in på Linas bak och pysselblogg också! Den hittar ni HÄR

 

Fick tbx min skoldator idag, tappade den i typ september elr nåt så jag har fått ha en lånedator under tiden men sen så när den kom tbx från reparation så funkade inte musplattn, men nu gör den det! Tur   

Nu ska jag kolla runt lite på fejjan i nån timme elr så sen ska jag sova

Puss puss Emmy

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards