Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Emmy och Lina - 6 november 2012 18:22

Hej bloggen

Ida har precis åkt hem, men vi gjorde Chubby Bunny Challenge! DEt är superkul och jättegott men jag failade heeelt!

Ida fick in typ dubbelt så många marshmallows i munnen än vad jag fick   

 


   

Menmen, vi filmade det och här är det så ni kan se själva:

Hehehe Ja, ni ser ju själva, men det var lite obehagligt iaf

Vi kommer nog göra fler Challanges, så säg till om ni har tips på olika som vi kan göra! Vi vet ju redan om denna, cinnamon och salt & ice!

 

Menmen, bild från när jag lekte lite med mobilen innan idrotten:

 

Haha, ja vi var ju lite galna   

 

Juuuste, när jag och Lina var på Simhallen så tog jag lite bilder, ganska meningslösa men ändå:

        

Nu avslutar jag detta blogginlägget, så får vi se om det kommer något mer sen   

Puss puss Emmy


Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards