Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Emmy och Lina - 8 november 2012 18:31

     

YES!!!! 

Äntligen asså. Älskar det oxå så himla azuuuuuumm!!!   

Köpte det på Ebay. Därför tog det rätt långt tid. Men det är det ju vääärt!!!

Just nu så har jag precis gjort Kemi läxan och nu så ska jobba lite med vårt Gamla Kultur arbete. 

Skit tråkigt, vi ska typ skriva om gamla kulturer i Mesopotamien (Egyprier,Babylonier och Assyrier) Typ, Jag arbetar om Assyrier och man ska skriva hela två sidor på word....   

Sen blir det badminton.

Men önska mig lycka till!

 

 

CHAO!!!

//Lina 

Av Emmy och Lina - 8 november 2012 18:22

Tjena!

Har tydligen fått ett nytt smeknamn, på grund av mitt hår, så från o med nu så får ni väll kalla mig för Fluffy   

Ja, det är ju inte jag som har kommit på det men de som gjorde det vet vilka de är   

Menmen, har inte hänt så mkt intressant idag, ska göra lite på mitt SO-arbete, vi ska göra en fördjupning i nåt som vi nyss har pratat om, typ assyrier, sumerer, kineser och egypter. Jag tog egypter för det verkar som om att det är lättast att hitta fakta om dom. Fördjupningen kmr ligga i deras tepel, pyramider och andra saker som egypterna har byggt som typ sfinxen   

 

Äter fortfarande penicillin/kåvepenin, smakar BAJS!

 

HATAR DET!!!

Ooops, tror att min lillebror nyss låste in mig på mitt rum, men det skiter jag i, har allt jag behöver härinne, min dator   

Vet inte vad jag ska skriva mer så vi avslutar väll här...

Puss puss Fluffy   

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards