Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Emmy och Lina - 14 november 2012 18:16

Tjena!

När man ska logga in på bloggen för att skriva inlägg och så måste man skriva in en säkerhetskod... Konstigt tycker jag eftersom att det står jättetydligt. Menmen just nu när jag skulle logga in så vad det en kod jag var tvungen att ta kort på, den var awesome och det är väll en sån som kommer typ en gång i livet, så här är den:

 

Sry att den är tagen med mobilen men det gick fortast och jag vill inte ha med skärmen   

 

Sitter och gör svenskaläxan nu, bättre att göra den tidigt så man slipper sen. Smart jag är va?!   

 

Det var läskigt i skolan idag, vi skulle kolla på en film idag och satt i ett litet ''rum'' mellan ytterdörren och korridoren i skolan. Det var några killar som spelade fotboll i korridoren och sköt sönder en glasruta ovanför oss, fast det var tak emellan, tur det annars hade vi väll fått glasbitar över hela oss! Fast wutt ever lixom, tror inte det hade gjort nån stor skada och man klarar sig ju iaf   

 

Well well, ska återgå till pluggandet och ge över skoldatorn till mi lillasyrra som kollar på barbie på den, hon älskar den  

Puss puss Fluffy

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards