Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg den 1 november 2012

Av Emmy och Lina - 1 november 2012 20:34

Hej...

Är lite sjuk idag, ont i halsen, huvudet och andra ställen och känner mig allmänt hängig. Men faktiskt så har jag en konstig känsla...

Trots de fula sjuklingskläderna (även om det inte är min apvarma onepiece) och sminkresterna runt ögonen och håret som står åt alla håll så känner jag mig faktiskt... fin. Vilket är ganska konstigt när man ser ut som jag gör idag. MEn jag har hört att åtminstonde en gång i livet ska man få känna sig söt, och min gång kom tidigt.

Men det är ju tråkigt att vara sjuk på ett lov... Och även om jag har snickers (Kommer mer sen), saft, bafucin och filmer så känns det ändå inte ok... Bafucinen hjälper inte ett dugg, bara svider på tungan, snickersen gör ont att äta och saften gör bara att jag behöver gå på toa fem gånger i minuten   

 

Menmen, igår vaar jag frisk så Lina var här på kvällen och vi gjorde lite läxor, kollade på Pewdiepie och jag fick mina mkt försenade födelsedagspresenter!

Jag fick en supermysig rosa hallsduk, en byggsats för sugrör och ett 10-pck med snickers!

Kommer inga bilder idag men vi får väll se...   Men nu ska jag återgå till det jag har gjort heeela dagen, kolla på film. Avslutade nyss en film som hette nåt som jag inte kommer på för tillfället och nu ska jag kolla på A Cinderella Story: Once Upon A Song, så får vi se om den är bra

 

Puss puss Emmy

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards