Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg den 19 november 2012

Av Emmy och Lina - 19 november 2012 18:00

Hejsan hejsan

Har precis ätit lite nu, sen får vi sa vad som händer. Hoppade över träningen idag för jag fick skitont i höften efter idrotten idag.

Vi gjorde nån sorts bollsport som hette typ kroppsboll. Man hade en väst på sig och så skulle man kasta en boll på varandra då att den fastnade på västen och en massa sån skit...

Menmen, nu ska jag kolla lite på det stora internätet.

Puss puss Emmy

Av Emmy och Lina - 19 november 2012 17:54

Oh SHIT! It's monday!


Det är typ min första tanke varje mondag morgon. Just nu är jag i en såndär fas där jag inte är normal. Har humörsvängningar,trött och jag dagdrömmer på engelska. Dessutom är jag typ pisssjuk.


Men komigen nu allihopa, fråga förfaan ;)

Annars kommer vi ju typ bara ha 2 frågor? Åååh så kul, nä!

Ni kan oxå säga vad ni vill vi ska göra. Tex: Dansa kycklingdansen,sminka oss, göra någon utmaning. Vadsom helst som inte är snuskigt   


Kramizar

Lina


Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards