Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg den 9 november 2012

Av Emmy och Lina - 9 november 2012 22:39

Fredagkväll och helgen är påbörjad!

Har suttit och kollat på filmen Stolen med pappa nu, riktigt bra, slutet var inte riktigt som man hade tänkt sig och det är bra, för då kan man inte förutse den lika lätt   

Men nu ska jag avsluta här, vi får se om det kmr upp nåt imon, ska till stan med Ida och sen sover hon hos mig, mkt kul   

Puss puss Fluffy

Av Emmy och Lina - 9 november 2012 18:52

It feels like I'm running and i got to get away away away.

Asså jag ÄLSKAR denna låten, men det är ju en cover och den är gjord utav Chris Brown. Fast jg tycker att den av KArmin är bättre, men det får ni avgjöra själva   


Karmin består utav Amy Heidemann och Nick Lous Noonan.

Duon gör både egna låtar och covers, fast mest covers tror jag.

 

Chris Brown (originalet):


Och här är covern, som jag gillar mer:


Vilken tycker ni är bäst? Skriv det här nere i kommentarerna så får vi se vem vinnaren blir   

Men nu ska ja äta lite, tacopizza, vetefan vad det är men vi får väll se om det är gott.

Puss puss Fluffy

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards