Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Emmy och Lina - 11 november 2012 16:57

Hej   

Har precis kommit hem från nya IKEA i Älmhult. Men det blev inget storhandel, vi bara kollade lite och köpte vad vi behövde typ   

Menmen, jag köpte ett örngott och påslakan, kände att det skulle passa bra inne i mitt rum för det är svart och vitt, samma som mina väggar   

Menmen just nu sitter jag och lyssnar på musik och kollar runt lite på fäääjsbuck   

 

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, har inte hänt mig så mkt... Min penicillinkur sltar imon   Vid lunch tar jag den sista tabletten och det ska bli så skönt att slippa den!!!!!!!!!!!!

 

Bilder kommer nog lite senare när jag orkar ladda upp dem, har ingen ork just nu   

 

Kan ju berätta lite om gårdagen, Ida sov inte över så när hon hade åkt hem så åkte jag o pappa och köpte en kebabpizza och åt den, sen kollade vi på Rock Of Ages, den var bra men inte riktigt kul att kolla på en sån film med sin farsa   

Men den var bra, kul att få höra lite gammal men bra musik igen.

 

Pallar nt skriva mer, skriver kanske mer sen

Puss puss Fluffy

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards