Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg den 19 april 2013

Av Emmy och Lina - 19 april 2013 23:34

Yo wassup?
Ligger i min säng och äter klubba och kollar runt på olika bloggar i mobilen.

Var hos Oskar innan och kollade på film med honom. Mysigt!

Min söta lillasyster Wilma fyllde pr igår, 5 år och det känns som om att det var igår jag satt på BB och höll i en nyfödd liten bebis som senare somnade i min famn! Hon växer så fort.

Aja. Hatar fredagarnas lektioner, fysik i två timmar, matte i typ en timme, engelska och sen idrott. Visst engelska och idrott är väll ok men det andra är alldeles usch!
Efter skolan åkte jag upp till Grand med mamma och Ida och köpte lite saker till skolan, typ penna och sp för jag har en förmåga att ta sönder alla mina pennor. Köpte ett par jeans med som ni får se imon ;)

Har inte direkt nåt mer att berätta idag tror jag. Skriver mer imon
Puss puss Emmy

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards