Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg den 14 april 2013

Av Emmy och Lina - 14 april 2013 23:45

                 

Av Emmy och Lina - 14 april 2013 22:00

     

Av Emmy och Lina - 14 april 2013 21:17

Tjenixen alla awesome och icke awesome personer framför datorn/mobilen/surfplattan eller vad det är ni använder!

Som ni ser så är jag inte direkt världsbäst på att komma på vad mina olika inlägg ska heta men detta får funka för tillfället   

 

Sorry för att jag inte har bloggat på ett tag, har helt enkelt inte haft nån större lust

Men nu är jag tillbaka (får se hur länge detta håller)

 

I fredags så var Ida hos mig och vi typ provade en massa gamla kläder och gick runt och dansade helt random...

Sen på kvällen vid halv nio åkte jag hem till pappa, kollade lite på Game Of Thrones med honom och sen typ gick jag och la mig...

I igår så åkte jag till Toys R Us och köpte en födelsedagspresent till min lillasyster Wilma som blir 5 år på torsdag! Shit det kändes som om hon alldeles nyss föddes! Sen på kvällen kom Oskar och vi kollade på film, mysigt   

Idag har jag inte gjort något speciellt, det mest ansträngande var väll att göra sallad....

 

Såg det senaste Glee-avsnittet idag med (fast det kom ut i onsdags) och började fan gråta! Så otroligt bra! Nästa kommer ut på torsdag, men kan ju inte kolla på det på Wilmas födelsedag   

 

Endast 48 dagar kvar tills man åker upp till huvudstaden med en liten del av släkten för att kolla på ett av de största rock-banden i världen! Nämligen KISS!

Längtar så fkng mycket!

 

 

Hade inte så mycket mer att skriva nu, hörs imon eller nåt

Puss puss Emmy

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards