Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Emmy och Lina - 15 april 2013 20:26

Hemsk ledsen att det inte varit bra uppdatering ifrån mig. Jag har varken haft lust att skriva och jag har även mått dåligt. Men nu så mår jag bra igen!

 

I tisdags (9 April) var jag ledig ifrån skolan och åkte till Ullared med min kompis Liv.

Det här köpte jag bla.

     

Jag har även köpt två par tights (maxi 2 för 149)

 

 

I lördags hade jag jättekul, då var jag med Ida och vi gjorde lite galna grejor, haha. Ida sov över och dagen efter så gick vi en fotorunda, för det var typ 16 grader! 

       

//Lina

 

Av Emmy och Lina - 15 april 2013 19:37

Tja!

Här är några bra (gamla & nyna) låtar:

Hoppas ni gillar dem    Klicka på låtarna för att komma till deras youtube klipp

Puss Emmy

Av Emmy och Lina - 15 april 2013 18:20

Hej!

 

Jag hade tänkt att tipsa om en blogg, här är den:

 

Jonas Grentzelius

 

Han som har bloggen heter Jonas, är född 99 och kommer från Norrköping, han är öppet homosexuell och är otroligt rolig! Läs hans blogg, ni kommer inte att ångra er! Bloggen kommer ni till HÄR

 

Puss puss Emmy

 

Av Emmy och Lina - 15 april 2013 17:40

Sup?

Måndag idag, uugh   

I skolan så gjorde vi inget speciellt, beep-test på idrotten men kan ju fortfarande inte vara med eftersom att jag inte fick träna eller nåt sånt på 8 veckor för min doktor...

 

Sen efter skolan så följde Lina med hem och vi kollade på Glee och typ dampade en massa   

 

Nu ikväll så har jag inget speciellt inplanerat, kommer inte heller på något haha   Ge gärna tips eller håll mig underhålld på kik: mysen

 

Det kommer komma upp två inlägg ikväll, ett om bloggtips och ett med låttips, so stay tuned! 

 

Har inte så mycket mer att berätta, så vi hörs senare!

Puss puss Emmy

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards