Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Emmy och Lina - 3 april 2013 21:25

Hej!

Ledsen att jag inte har bloggat sen i fredags men på lördagen så var jag och åt påskmiddag med släkten, en årlig tradition!

Sen på söndagen så åkte pappa och jag upp till Grand för han hade lite problem med att välja ut ett påskägg till mig, jag hade fått så mycket godis redan så jag fick själv välja vad jag skulle få så jag valde lite saker för naglarna, en ring och två armband. Sen på kvällen så kom Lina och sov över och vi kollade på Glee hela kvällen   

Sen så började ju skolan igår, kul att träffa kompisarna igen men segt ändå, framförallt med alla läxor och att Oskar är magsjuk så vi har inte träffats på över två veckor!   

 

Men, roliga nyheter!

Den 1:a Juni ska jag, mamma, min mormor, mina två morbröder, min kusin och en av mina morbröders tjej upp till Stockholm och se KISS uppträda live i Friends Arena! Fyfan vad jag längtar   

Har alltid gillat rock men har kanske inte alltid visat det.

Sen den 6:e Juli ska jag, mormor, min kusin och mormors två kompisar upp till Falkenberg och kolla på årets buskis, det ska oxå bli askul! Var med förra året och det var sååååå kul!

 

Nu ska jag plugga lite sen får vi väll se vad jag ska göra

Puss puss Emmy

 

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards