Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Emmy och Lina - 27 oktober 2012 22:20

Hej hej!

Idag som ni säkert har läst så har jag och Lina varit på simhallen, det var kul men det var nån snubbe som sa såhär:

-Eyyyy min kompis gillar dig vah!?!

-Ehm jag är tretton...

-Eyy bror walla hon är sexton!

-TRETTON!!!

-Ey fan han är 14 och ett halvt!

-Joru säkert...

-Eyy vilken skola går du på??

-Fan ska du veta det för??

-Jag vet inte....

Fucking jävla creepo, jag svär han var typ 25 elr nåt, iaf såg han ut som det.... Håriga äckel! Raka ryggen!!!

Haha när man talar om håriga människor, det var en gubbe som jag trodde badade med en tröja på haha   

Min låtsaspappa brukar typ ta efter om jag säger olika saker... Han har säkert hållt på i ett halvår nu med ''creepy känsla'' bara för att jag förklarade vad creepy betydde, ska få hnm att få värsta spelet med att säga massa saker och sen inte berätta vad det betyder MOAHAHAHAHHAHAHAAAAA!

Pallar inte blogga mer nu... Ska kolla lite på film sen söööva, för det är härligt att sova!

Spanskt ord som vi har i läxa: Korven - el salchichón Varför kunna detta??!!??

Men jaja, ska göra ovanstående nu

Puss puss Emmy

Av Emmy och Lina - 27 oktober 2012 18:57

Jaaaa, idag och igår var det shopping som gällde. Jag köpte två jeans och en BH på cubus. Det var nämligen 30% på alla kläder i butiken. Skit bra! Jag har oxå varit, för första gången, i den nya affären "Lager 157" Det är min nya favorit affär! Skit fina kläder asså. Där köpte jag ett redigt fynd. En skit snygg tröja för 40 kr   Ordinarie pris var 150! Det ända jag skulle göra var att gillar deras hemsida på facebook ^-^


Men inte nog med det, Jag var med Emmy idaaa! Vi var i simhallen och flammade lite sådär, och hade jättekul. 

Men det skulle varit roligare om några andra hade varit där (som vi kände)   


Nu kommer lite bilder <3:

              

     

 


Haha, jag vet att det var många, men kan ju inte bestämma mej   


// Lina

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards