Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Emmy och Lina - 22 oktober 2012 18:20

Tjena bloggen

Idag i skolan har vi haft såntdära "simtest" eller vad man kan kalla det. Annars har det inte hänt något speciellt. Mer än att jag var hos ida lite efter och då åt jag en skit god Ida alá carte dessert   Hon är ju nästan ika bra som mej :o ;) Det ska ni få lite bilder. Ni ska få en bild på Emmy när on ser jätte läskig ut   

Och jag fick ÄNTLIGEN min kod till mina skolfoton och dem blev inte så bra faktiskt.... Men det är ju inte hela världen liiiksooom :D


 

   


Mums    


Hare super gött

// Lina 

Av Emmy och Lina - 22 oktober 2012 12:21

Hejhej bloggen!

Just nu sitter jag utanför klassrummet och dampar vid datorn lite   

Jag, Ida och Lina har bytt skor så jag har på mig Converse nu, dewt är fett obehagligt att gå i platta skor eftersom att jag är van vid att gå i 7cm höga klackar   


Men vi börjar typ snart, så måste gå!

Puss puss Emmy

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards