Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av Emmy och Lina - 20 oktober 2012 23:00

Hej igen!
Måste säga att det är fet att ha så mänga besökare som vi har!
Tack alla fina för att ni kollar in på vär blogg, och när ni ändå är här kan ni väll lämna en liten kommentar??

Puss puss Emmy

Av Emmy och Lina - 20 oktober 2012 22:00

Hej hej bloggen

Just bu så kollar jag på Dag-Otto eftersom att jag har ont i huvet och behövde vila lite. Men huvudvärken verkar inte släppa och det är ett minus   

Jag fullkomligt ÄÄÄÄÄÄLSKAR Dag-Otto, världens roligaste! Var på en buskis i somras med han som spelar Dag-Otto, Jojje Jönsson! Den heter Campa i klaveret och var nog den roligaste som jag har sett!

 

Men som jag sa så har jag ju huvudvärk, och när jag skulle gå på toa så hade jag inte koll på vad klockan var så jag kollade på den lilla som vi har inne på toa och där stod det att klockan var 12:20 fast den var typ 21:40, fyfan vad min hjärna vände sig utochin av tänkande som; MEn jag har väll inte kollat på film så länge? och Men det kan ju inte vara rimligt!
Menmen, nu ska jag fortsätta kolla på film och imon så kmr förmodligen Ida hit så vi kanke går en runda, tar nog några bilder även om jag bara har min iPhone, men det blir rätt feta bilder med den med   

Puss puss Emmy

Av Emmy och Lina - 20 oktober 2012 20:11

Idag har jag gjort lite allt möjligt. Emmy och jag har varit på grand, jag köpte värsta skit snygga tröjjan. Emmy och jag köpte samma fast i olika färger. Vi hade så kul. Och när vi var där åt vi värsta feta bullen xD Sen var jag bara tvungen att ta kort på en av mina favorit rätter: Ryggbiff,klyftpotatis oh Tstatziki (stav) Hihi mums. 

Igår bytte jag även min facebook bild och den ska ni oxå få se. 

       

 

Ursäkta för att bilderna är så suddiga. Men tröjan är köpt på New Yorker 99 kr den fanns i flera färger.

Och en sak till, Den är SKIT skön   

Hare gött // Lina   

Av Emmy och Lina - 20 oktober 2012 20:06

Hej bloggen!

Tills idag så sov jag ju hos Lina, sen åkte vi till Grand och shoppade lite (bilder kmr imon) och det var ju roligt   Sen gick vi bort till Skopunkten och kollade lite sen gick vi vidare till Chilli, jag ääääääälskar deras prylar!!! Nu vet jag var jag ska handla när jag flyttar hemifrån  

 

Nu ikväll så har min låtsaspappa haft födelsedagskalas för att han fyller 40 imon, så då var min ena kusin här (den andra ville inte komma av en anledning) så då kollade vi på TV, satt lite vid facebook, spelade Den Försvunna Diamanten och var ute lite. Sen efter det att hon hade gått så sjöng jag faktiskt lite Singstar, herreegud det var längesen! Men första gången gick det bra, sen gick det bara utför, vilket är ganska konstigt eftersom att man oftast blir bättre när man övar... Men jaja. Det var kul men jag har värsta huvudvärken nu så ska sätta på en film och vila lite och äta lite godis och dricka läsk!

Namnam va gott   

 

Hörs imon då bloggar jag mer och så kommer bilderna upp på kläderna jag köpte

Puss puss Emmy

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards