Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Emmy och Lina - 17 oktober 2012 20:52

Hej bloggen!

Just nu sitter jag och pluggar lite till spanskan men det går inte så bra, kmr nog faila på förhöret men jaja, det räcker med att kunna engelska tkr jag   


Som ni ser så har jag ju anlitat en lite bloggtjej hit till bloggen eftersom att Melinda inte ville skriva något verkar det som så ja, här har ni Lina!

 

Min sötnosiga sötnos som går i samma klass som mig  

 

Menmen nu ska jag nog fortsätta plugga lite

Puss puss Emmy

Av Emmy och Lina - 17 oktober 2012 19:54

 

Jag är den som ersätter Melinda och lovar att göra ett bättre jobb ;) Lite fakta om mej:

Namn: Lina Håkansson

Ålder: 13

Hårfärg: Mest sandré med färgade slingor. Men egentligen lite blandat xD

Intressen: Badminton,Gitarr, scrapbooking och Baka :D

Familj: Pappa,Mamma,Storasyster Frida,Lillasyster Astrid,Lillebror Albin och mina två katter Sessan och Louis. Mina föräldrar är skilda.

Mobil: Iphone 3gs

Idol: One Direction   Och Taylor Swift

Favorit....

Djur: Katt och Tiger

Mönster: Djurmönster

Mat: KEBAB! Elr tacos 

Bok: Hunger spelen (triologin)

Film: The Hunger Games

Hemsida: Facebook   

Klädesplagg: Mjukis byxor   

P.s vi lär ha en frågestund snart.

Hare göttt Igelköttt 

// Lina <3



Av Emmy och Lina - 17 oktober 2012 14:30

Hejsan hejsan!

När detta inlägget kommer upp har vi precis slutat, och jag coh Lina ska hem till mig och äta tårta och ut o fota lite   

 

Mer bloggande kommer sen, och kanske några enstaka bilder!

 

Pözz pözz Emmy ;*

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards