Busungarnas fotoblogg

Direktlänk till inlägg 30 december 2012

Lääänge sen!

Av Emmy och Lina - 30 december 2012 16:29

Hejsan mina små apor   

 

Gud vad länge sen det var jag bloggade!

Har oftast inte kommit på saker att skriva om, men när jag väl kommer på nåt så brukar jag inte orka skriva det haha   

 

Idag fyller min söta lillkille Felix 3 år! Så mamma fixade en otroligt fin tårta till honom:

 

Blixten McQueen är hans stora idol, det går inte en dag utan att han har på sig en tröja eller ett par tröjor med honom på! Han fick nyss en stor lastbil full med små bilar från Bilar-filmerna! Han har inte slutat leka med dem sen dess!

 

Imon är det nyårsafton! Ska inte göra nåt speciellt, typ va med familjen och skjuta lite raketer. Ville va med Lina denna nyårsafton men mamma ville att jag skulle va hemma för jag var inte det på förra nyårsafton   

 

Men aja, det här är jag just nu:

 

 

Orkar inte skriva mer nu haha   

Kommer nog ett inlägg ikv med massa bilder (inte jag som har gjort dem haha   )

Puss puss Emmy

 
 
Ingen bild

Matilda

30 december 2012 20:55

Fin blogg ni har! Emmy brukar du inte vara på spedoway i Vetlanda? Tacksam för svar kram! :-)

Emmy och Lina

30 december 2012 21:50

Tack så mycket :)
Nej jag tror faktiskt inte att jag har varit i Vetlanda :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emmy och Lina - 26 maj 2013 22:20

Kod för att importera min blogg till Nattstad: 4557961934

Av Emmy och Lina - 2 maj 2013 20:12


Hej Vi har dåliga och bra nyheter, vilka vill ni höra först? Vi börja väll med de dåliga då Vi ska sluta blogga här, busfoto.bloggplatsen.se ska ska läggas ner! Bra nyheter; Vi återupplivar bloggen nattstad.se/busfoto Ni får såååå gärna föl...

Av Emmy och Lina - 29 april 2013 18:34


Hej! Idétorka till rubrik igen som ni kanske ser...   Igår så var jag och pappa hos pappas och mina kompisar (komplicerat) och grillade, mysigt var det!   Idag så var jag ju i skolan (fett segt) och det var väll lite som vanligt... Vi gick ...

Av Emmy och Lina - 27 april 2013 23:47

Hej Jag var ju somsagt och spontanshoppade lite med mamma idag. Detta är vad jag köpte: Skor: Skopunkten Bh:ar och topp: H&M...

Av Emmy och Lina - 27 april 2013 18:22

Tjena! Just nu sitter jag på BKoch väntar på att mamma ska komma med maten. Det har varit fullt ös idag. Vaknade runt 10 och gick upp O åt frukost. Sen kl 12 så skulle min lillasyster ha barnkalas och då hjälpte jag till på det. Så gulligt med små...

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards