Busungarnas fotoblogg

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Emmy och Lina - 5 mars 2013 20:45

Häjj igen!

Har äntligen skrivit färdigt om kräftdjuren... Äckligt asså!

 

Men nu över till lite fangirling här... Ni kan ju gissa er till vad det handlar om   

                             

That's right biatches! Hungerspelen   

Hur lång tid är det kvar tills den har premiär?

 

Omg 260 dagar kvar   

 

Puss puss Emmy

Av Emmy och Lina - 5 mars 2013 18:11

Hejsan   

Hemma från Ica nu, köpte mer juice och stekmargarin, nothing so important asså...

 

Skolan var ganska kul idag, började med musik, mitt favoritämne   Vi gjorde det vi har gjort ett tag nu och spelade till Every Breath You Take - The Police. Det lät skitbra och hela klassen kan den nu typ   

Sen efter musiken så hade vi slöjd, gör nån random sak så man ska sy en liten figur med ansikte... Den ska ha nåt speciellt tema och hänga ihop med en annan figur, wierd men aja.

Sen hade vi dubbelpass med matte (ett pass före och ett efter lunch) och det var väll sådär. Tycker inte om matte så mkt men vi har nästan aldrig prov, ska ha ett nästa vecka men det är det första vi har haft typ  

Men efter matten var det svenska, och det var askul, vi ska arbeta om William Shakespeare! Tycker att han är jätteintressant och så. Så vi ska skriva lite om honom, ha ordkunskap, kolla på videor med dramatiseringar av han pjäser och så ska vi kolla på Romeo & Julia   

 

Efter skolan så följde Lina med hem och vi åt lite och så och sen så spelade vi lite Slender och kollade på Pewdiepie   Mysigt!

 

Imon ska jag kolla på The Walking Dead (asså några avsnitt då) med Oskar   Mysigt mysigt, och Lina fyller år imon med så då kmr det måååånga pinsamma bilder på henne teheheh   

 

Men nu ska jag skriva lite om kräftdjur till ett projekt i skolan. Min lärare var så smidig så hon satte mig (den med mest fobier i hela klassen) i en grupp som bara skulle arbeta med allt sånt jag tycker är läskigt! Fahk lixom...

 

Puss puss Emmy

   

 

P.S Adda mig:

Kik: mysen

Snapchat: emmydufvenberg

Följ mig på insta: emmydufvenberg

Fråga på min ask.fm HÄR

Presentation


Hej!
Vi är två tjejer på 13 år som kommer skriva lite om våra liv och liknande.
Lämna gärna en kommentar nu här ni ändå har varit här och kollat ;)
Kontakta oss på KIK:
Emmy - mysen
Lina - lina.hakansson

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Black Moustache

Ovido - Quiz & Flashcards